Pc start opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanneman

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
31
De pc start regelmatig opnieuw op.
Het vinkje bij opnieuw starten bij fouten is al uitgeschakeld en toch komt het nog voor!
Logboek,systeemfouten geeft;De pc is opnieuw gestart na een foutencontrole.oxooooo8e(oxcoooooo5,oxf635f57e,oxfeb20de8,oxoooooooo)
Gebeurtenis id 1001.
Wie weet raad??
 
Kan je wat meer details over je systeem geven.

Mvg
formatje
 
Herkenbaar probleem

Volgens mij heb ik hetzelfde probleem.
Wat is je systeem configuratie?
Mogelijk kunnen we wat voor elkaar betekenen.

p.s. Hoe zet je dat opnieuw opstarten trouwens uit?

Groet,
Jan
 
Re: Herkenbaar probleem

Geplaatst door Ceasar


p.s. Hoe zet je dat opnieuw opstarten trouwens uit?

Groet,
Jan

Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
 
Systeeminfo toegevoegd aan profiel.
(Op te vragen onder de button systeem.)

Stanneman.
 
Ik heb de code uitgezocht en gevonden dat als bij foutcode 0x0000008E de vermelding win32k.sys word gegeven het probleem waarschijnlijk wordt veroorzaakt
door een remote controle program dat niet van microsoft is.Geen spyware gevonden met de nieuwste versie van adaware.Omdat ik voor deze fout begon was overgestapt op internetsecuriti 2003 heb ik deze gedeinstalleerd en 2002 er weer opgezet.Het probleem lijkt nu verholpen(?).Ik verdenk live update uit internetsecuriti ervan de veroorzaker te zijn.Zijn er meer mensen die bekend zijn met dit probleem?
 
Hallo!

ik heb ook het probleem dat XP zomaar opeens opnieuw opstart. Ook ik heb Norton Antivirus 2003.

Bovendien heb ik de installatie al meerdere keren vervangen door een Ghost image die ik aan het begin gemaakt heb.

In het begin ging hij minder vaak uit. Alleen tijdens de systeem scan van Norton.... Nu gebeurt het steeds vaker.

Norton 2003 is dus denk ik echt de boosdoener????

Een uninstall heeft alleen geen zin gehad.....
Jij zegt dat na installatie van Norton 2002 het wel blijft werken dus dat ga ik nu ook proberen.

Ter info...

Groeten van Martijn
 
Word bij jou ook de verwijzing naar w32k.sys gegeven in het fout bericht?
Wel eerst even het vakje opnieuw opstarten uitzetten bij conf scherm->systeem anders krijg je de foutmelding niet te zien en start de pc gelijk opnieuw op.
 
Hebjij een draadloos toetsenbord cq muis ??
 
Klopt wel maar ik had dezelfde probleempjes en die waren te wijden aan verouderde drivers van logitech in combinatie met xp

Succes
 
Kwam er achter dat die win32 fout alleen voorkwam tijdens gebruik van windowsmediaplayer ik gebruik nu winamp en zie... weg fout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan