PC start pas na +-5x op en crasht regelmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik jou was zou ik toch nog even een andere cd-rom speler uitproberen, zou zonde zijn als je een nieuwe voeding of moederbord zou aanschafen en het bleek de cd-rom speler te zijn.

bork zei:
als ik jou was zou ik toch nog even een andere cd-rom speler uitproberen, zou zonde zijn als je een nieuwe voeding of moederbord zou aanschafen en het bleek de cd-rom speler te zijn.

De laatste x dat ik windows heb geinstalleerd ging het wel in 1x goed. Het systeem stond toen ook ergens anders. Daar bleef hij wel de hele dag aan. Misschien staat er spanning op mn kast bij mn huidige aansluiting.

+ Het gamen gaat bijna altijd goed

- Tijdens het defragmenteren krijg ik eigenlijk direct een blauw scherm.
- Tijdens het downloaden(hoge snelheid) van bestanden uit newsgroupen gaat het direct fout

Het lijkt erop dat als er veel netwerkverkeer is wat naar de HD moet worden weggeschreven het zaakje vastloopt.

De processor lijkt mij goed aangezien een game zonder problemen draait.

Ik verdenk of de netwerkkaart en/of de connector naar de HD of de aansluiting van de HD de connector op het moederbord.

Gr.

Enrico

Hallo

Quoten haat ik : maar ik zal het nu toch maar zelf 1 x doen :

"De laatste x dat ik windows heb geinstalleerd ging het wel in 1x goed. Het systeem stond toen ook ergens anders. Daar bleef hij wel de hele dag aan. Misschien staat er spanning op mn kast bij mn huidige aansluiting."

Mag ik, hieruit concluderen dat je op de andere locatie misschien zonder aarding werkt ???

Een p.c. die niet geaard is , kan de meest onlogische foutmeldingen geven , tot zelfs sneuvelen , indien deze niet geaard is hoor .

De aarding dient o.a. om : afvoeren statische elektriciteit en om te ontstoren (de geburen willen misschien ook radio luisteren.)

Peter

Laatst bewerkt:
Hallo

Dan kun je inderdaad dergelijke symptomen/defekten krijgen....

Aarding is volgens mij wel cruciaal hoor ....

Hopelijk voor u is er nog geen definitieve schade berokkend.

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan