PC Start Plotseling Opnieuw op na Intensief Gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

henrydev

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hallo,

ik heb een Probleem met mijn pc , als ik crysis speel of call of duty 4 en nog meer vrij zware Spelletjes dan start plotseling opeens me pc stil en start hij weer opnieuw op ik weet niet hoe dat steeds kan zo warm word het hele spulletje niet wat zou het kunnen zijn ,

Groeten

Alles goed stofvrij zoals koelers van je processor en videokaart?

wel koelpasta aangebracht

euhm jah , ik zal ff de temperaturen hier plaatsen , de momentele temperaturen op normaal gebruik

CPU 0 : 37 Graden
Core 0 : 25 Graden
Core 1 : 24 Graden
Core 2 : 21 Graden
Core 3 : 25 Graden
GPU : 57 Graden
Systeem : 11 Graden

temp is niets mis mee, wel de goede videokaart drivers geinstalleerd of de laatste update.

temp is niets mis mee, wel de goede videokaart drivers geinstalleerd of de laatste update.

EUHM IK HEB ZE VAN DE NVIDIA sITE GEHAALD , IK HAD ER OOK EEN CD BIJ MAAR VAAK ZIJN DIE AARDIG OUD , MAAR ZAL DE PROCESSOR NIET TE WARN WORDEN WANT IN DE BIOS STAAT BIJ CPU TARGET TEMPERATUUR 65 GRADEN HOGER KAN IK DIE NIET ZETTEN , GROETEN

Zou toch even de drivers die je op cd hebt staan proberen.
Of even kijken op de site van de fabrikant van je videokaart of daar drivers staan want er zit wel eens wat verschil in.
Gooi de kast anders eens even open weet je zeker of het aan de temp. ligt als die dan door blijft draaien.

Zou toch even de drivers die je op cd hebt staan proberen.
Of even kijken op de site van de fabrikant van je videokaart of daar drivers staan want er zit wel eens wat verschil in.
Gooi de kast anders eens even open weet je zeker of het aan de temp. ligt als die dan door blijft draaien.

ok gooi ik die ouwe drivers er ff af , ik heb vanmiddag met de zijkant eraf gespeelt , maar toen startte hij ook op als ik een poosje bezig was Groeten

ok gooi ik die ouwe drivers er ff af , ik heb vanmiddag met de zijkant eraf gespeelt , maar toen startte hij ook op als ik een poosje bezig was Groeten

euhm problemen , de drivers o pde cd zijn enkel voor XP :S en ik heb vista Groeten

dat gaat ook niet werken , daar moet je het serial nummer intypen voordat je kan downloaden maar ik heb hem al 10x ingetypt maar hij kent hem niet zegtie ik weet zeker dat ik alles goed getypt heb , Het gaat hier om een XFX Geforce 8800 Ultra , als ik de code niet heb kan ik ook niet downloaden :S

En je verwijderdt wel steeds de vorige driver? Want als je dat niet doet kan het problemen opleveren.

Ook al even gekeken of de kabeltjes goed zijn aangesloten/niet los zitten?

Laatst bewerkt:
Iemand nog een Idee ??

de voeding is 520 watt dat moet genoeg zijn neem ik aan ?

probleem opgelost , de voeding was te zwak , heb een nieuwe Raptoxx 600 watt voeding met hogere amperages :D , Bedankt voor jullie hulp , Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan