PC start van zelf vanzelf opnieuw op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DCLo

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Berichten
12
Dag allemaal,




sinds kort heb ik een nieuwe video kaart msi nx6200ax voorheen had ik een radeon maar de laatste 3 weken moest ik het doen met een ouwe geforce 2 kaart of iets.. nu heb ik een aardige nieuwe kaart maar wanneer ik midden in een game zit kapt hij er ineens mee.. zeer vervelend.. dit heb ik nog nooit eerder gehad dus het moet wel door de video kaart komen iemand tips om hier van af te komen?


Vriendelijke groet,


DCLo
 
Als eerste......laatste nieuwe drivers van videokaart geinstalleerd?

Grtz.
 
gebruik eens een tooltje dat je de temperaturen van je grafische kaart en van je cpu en zo toont.
Het lijkt op oververhitting
 
Voeding wel toereikend?

Kan vanalles zijn dus, maar om echt een goed antwoord te geven zal je wat meer over je pc moeten vertellen. En dus antwoord geven op de vragen van de overige mensen die hebben gereageerd.
 
Voeding wel toereikend?

Kan vanalles zijn dus, maar om echt een goed antwoord te geven zal je wat meer over je pc moeten vertellen. En dus antwoord geven op de vragen van de overige mensen die hebben gereageerd.


voeding? het is een AGP kaart dus gaat er gewoon zo in het moederboerd toch goed?
 
gebruik eens een tooltje dat je de temperaturen van je grafische kaart en van je cpu en zo toont.
Het lijkt op oververhitting


heb ff gekeken met speedfan die zegt:



GPU 50C
Temp1 24C
Temp2 127C
Temp3 127C
HD0: 40C
Core: 45C
Ambient: 0C
 
Zal je wat meer over je pc moeten vertellen.

Hoe ziet de rest van je pc eruit? En speedfan is niet echt accuraat, gebruik bijvoorbeeld PC wizard 2008. Daarmee kan je meteen de rest van je systeem bekjiken.
 
Hoe ziet de rest van je pc eruit? En speedfan is niet echt accuraat, gebruik bijvoorbeeld PC wizard 2008. Daarmee kan je meteen de rest van je systeem bekjiken.

Fabrikant : Pliek ©2008
Moederbord : Asus P4S533-X
Chipset : SiS 645DX
Processor : Intel Pentium 4 @ 2666 MHz
Fysiek Geheugen : 512 MB (1 x 512 DDR-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 6200
Harde Schijf : Maxtor (123 GB)
DVD-Rom Station : SAMSUNG DVD-ROM SD-616T
DVD-Rom Station : _NEC DVD+RW ND-1100A
DVD-Rom Station : RCJCBKD PQ70LIVWTI SCSI CdRom Device
DVD-Rom Station : RCJCBKD PQ70LIVWTI SCSI CdRom Device
DVD-Rom Station : RCJCBKD PQ70LIVWTI SCSI CdRom Device
DVD-Rom Station : RCJCBKD PQ70LIVWTI SCSI CdRom Device
Netwerkkaart : Silicon Integrated Systems (SiS) SiS900 10/100 Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (maart 2006)


Je bedoelt dit toch?



en hier de voltage/temp



Hardware Monitoring : ITE SIS950 / IT8705F
Voltage CPU : 1.55 V
DIMM : 1.57 V
+3.3V Voltage : 2.98 V
+5V Voltage : 4.99 V
Chassis Ventilator : 76 rpm
Moederbord Temperatuur : 22 °C
:
NVIDIA GeForce 6200 : nVidia Driver
GPU Temperature : 41 °C
GPU Fan : 100%
:
Harde Schijfmonitoring : S.M.A.R.T
Harde Schijf Maxtor 6Y120L0 : 39 °C
 
Hoi :)

umm.....even tussendoor.....waarom staat dit topic onder de kop " PC start vanzelf opnieuw op " ?

ED
 
Misschien een overbodige vraag, maar heb je wel eerst alle oude drivers verwijderd voordat je de nieuwe geinstalleerd hebt?????
 
Om welke game gaat het hier eigenlijk en wat zijn de temperaturen tijdens het gamen?
 
het gaat om zowat elke game.. want als ik spore speel valt hij uit na een bepaalde tijd .. en als ik cs 1.6 speel valt hij ook uit na een bepaalde tijd.. dus het maakt niet echt uit.. want er zijn nogal wat grafische verschillen tussen die 2 spellen :p
 


tijdens cs1.6


GPU: 55C
Temp1: 23C
Temp2: 127C
Temp3: 127C
HD0: 34C
Core: 50C
Ambient: 0C

En tijdens Trackmania nations:

GPU 52C
Temp: 25C
Temp2: 127C
Temp3: 127c
HD0: 35C
Core: 47C
Ambient: 0C
 
Laatst bewerkt:
tijdens cs1.6


GPU: 55C
Temp1: 23C
Temp2: 127C
Temp3: 127C
HD0: 34C
Core: 50C
Ambient: 0C

En tijdens Trackmania nations:

GPU 52C
Temp: 25C
Temp2: 127C
Temp3: 127c
HD0: 35C
Core: 47C
Ambient: 0C

Dit zijn weer de speedfan temperaturen! Gebruik daar nu eens Pc wizard voor, die is betrouwbaarder!

Test je pc eens op www.canirunit.com
Zoek de spellen op in de lijst en doe de test. Misschien dat daar meer helderheid uit komt. Jou Videokaart is behoorlijk oud en je werkgeheugen is ook niet echt optimaal. Zeker niet voor een spel als Spore. Dus kijk even wat de test zegt en vermeld dat hier ook even.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Quote: Fabrikant : Pliek ©2008

Tja.....

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan