Pc start weer automatisch op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gameverslaafde

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Berichten
63
Hallo

ik heb een
Intel Celeron 2,4Ghz
512mb ram
Geforce MX440 (64mb)

Een tijdje geleden heb ik Windows er opnieuw opgezet, alle drivers netjes geinstaleerd soms als ik windows opstarte na een tijdje viel die uit en starte die zichzelf weer op.

Nu heb ik windows er weer opgezet, net alle drivers netjes geinstalleerd. en het gebeurt weer me pc valt uit en start automatisch weer op. (zelfs onder de XP installatie gebeurde het een keer)

(kan het aan mijn voeding liggen? ik heb er namelijk een 400 watt voeding in want die oude was kapot en toen heeft het bedrijf Vobis er een nieuwe ingezet maar ze zeiden erbij dat er mischien een zwaardere in moet.)

Wie o wie kan mij asjeblieft helpen?
 
Goedemorgen,

Het zou een warmte probleem kunnen wezen zijn ik zou de ventilatoren van de prosessor en de case even schooonmaken.

Modag
 
sorry ik heb er niet echt heel veel verstand van
wat moet ik precies schoonmaken de ventilator op de processor?
 
Het vorige antwoord ging fout en kan ik niet meer verwijderen.
Maar kijk voor het schoonmaken even met het programma Everest of speedfan (even googelen) of de temp daadwerkelijk hoog wordt.
Schoonmaken op zich kan nooit kwaad, maar wees wel voorzichtig met de stofzuiger.
Zorg dat de fannetjes niet gaan draaien. De hoge snelheid kan de lagertjes beschadigen.
Raak de onderdelen voor de zekerheid niet aan met de zuigmond, maar houdt een beetje afstand.
En een 400 watt voeding zou zat moeten zijn voor jou systeem.
mvg leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan