Hallo allemaal,
Het probleem dat ik ondervind, is dat mijn pc weleens opnieuw opstart uit het niks :S.
De ene keer gebeurd het tijdens muziek luisteren + internetten, de andere keer terwijl ik een film kijk of een spel speel. Het kan gewoon elk moment gebeuren. Wat die dan doet is : Hij freezed enkele seconde, dan hoor je de pc uit gaan, en dan start die weer op (gewoon weer bios enzo). Dan krijg je de melding: Windows 7 is onjuist afgesloten wilt u normaal starten?
Dus dan start je hem weer op en dan is er verder niks aan de hand.
Daarbij heb ik ook als ik de pc opstart, ik vaak enkele minuten moet wachten voordat hij verbinding heeft met het Netwerk. Hij moet constant de Livebox opnieuw identificeren :S.
Wat ik al heb gedaan:
Systeem volledig gescand op virussen, Hardeschijven laten controleren, defragmenteren.
Mijn oude IDE schijf eruitgetrokken.
Overclock teruggezet ( Stond op 3.2 Ghz, geheugen draaide wel op normale snelheid).
Windows 7 opnieuw geinstalleerd, en daarbij van versie veranderd. Ultimate 64 -> Professional 64 bit.
Ik draai Windows 7 Professional 64Bit ( Originele versie).
Asus M2N-SLI
Amd Athlon x2 64 6000+ @ 3.0Ghz (standaard dus)
4 GB werkgeheugen : 2x 1gb Kingston 800 mhz, 1 x 2GB Kingston Hyperx 800 mhz
WD 640GB WD6400AAKS sata 2 16mb Buffer
Samsung HD321KJ 320GB 16mb Buffer
Sapphire Radeon HD4850 512mb
Coolermaster Real power pro 520W
Club3d Theatron DD5.1 geluidskaart
Geen virusscanners o.i.d.
Ik weet het echt niet meer nu. Misschien hebben jullie enig idee?
Weten jullie misschien waar ik het foutbericht kan vinden dat normaal wordt opgeslagen bij een plotselinge restart?
Het probleem dat ik ondervind, is dat mijn pc weleens opnieuw opstart uit het niks :S.
De ene keer gebeurd het tijdens muziek luisteren + internetten, de andere keer terwijl ik een film kijk of een spel speel. Het kan gewoon elk moment gebeuren. Wat die dan doet is : Hij freezed enkele seconde, dan hoor je de pc uit gaan, en dan start die weer op (gewoon weer bios enzo). Dan krijg je de melding: Windows 7 is onjuist afgesloten wilt u normaal starten?
Dus dan start je hem weer op en dan is er verder niks aan de hand.
Daarbij heb ik ook als ik de pc opstart, ik vaak enkele minuten moet wachten voordat hij verbinding heeft met het Netwerk. Hij moet constant de Livebox opnieuw identificeren :S.
Wat ik al heb gedaan:
Systeem volledig gescand op virussen, Hardeschijven laten controleren, defragmenteren.
Mijn oude IDE schijf eruitgetrokken.
Overclock teruggezet ( Stond op 3.2 Ghz, geheugen draaide wel op normale snelheid).
Windows 7 opnieuw geinstalleerd, en daarbij van versie veranderd. Ultimate 64 -> Professional 64 bit.
Ik draai Windows 7 Professional 64Bit ( Originele versie).
Asus M2N-SLI
Amd Athlon x2 64 6000+ @ 3.0Ghz (standaard dus)
4 GB werkgeheugen : 2x 1gb Kingston 800 mhz, 1 x 2GB Kingston Hyperx 800 mhz
WD 640GB WD6400AAKS sata 2 16mb Buffer
Samsung HD321KJ 320GB 16mb Buffer
Sapphire Radeon HD4850 512mb
Coolermaster Real power pro 520W
Club3d Theatron DD5.1 geluidskaart
Geen virusscanners o.i.d.
Ik weet het echt niet meer nu. Misschien hebben jullie enig idee?
Weten jullie misschien waar ik het foutbericht kan vinden dat normaal wordt opgeslagen bij een plotselinge restart?
Laatst bewerkt: