PC start zelf opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friemel2

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2005
Mijn computer sluit zich zelf af als ik hem net heb aangezet ook is hij erg traag en loopt vast als hij zich zelf afsluit ik denk dat door een Trojan komt maar ik weet niet welke. Weet iemand een oplossing?

Dit bericht komt er vlak voor hij zich zelf afsluit:
-----------------------------------------------------------------------------------
Afsluiten van het systeem (dit is de titel)

Het systeem wordt afgesloten. Sla al het werk op en meld u af. Niet opgeslagen wijzigingen gaan verloren. Het systeem wordt door NT AUTHORITY\SYSTEM afgesloten.

Resterende tijd voordat het systeem wordt afgesloten 00.00.01 (telt af 00.00.03)

Bericht (dit stuk word omlijnd)

Reboot iniated by the Alliare ClustersCATS IP Alias Daemon due to an IP adress conflict.

-----------------------------------------------------------------------------------

Vervolgens tijdens het afsluiten komt dit bericht:

AVWUPSRV.EXE - Toepassingsfout (dit is de titel)

De instructie op 0x0012e810 verwijst naar geheugen op 0x00000000.
De lees- of schrijfbewerking (''written'') op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma.

OK Annuleren (dit zijn twee buttons)

Ik hoop dat iemand weet wat dit is?

Start eens op zonder netwerkkabel (er staat iets van ipconflict)

Het het is niet de blast worm of de sasser worm. Ik heb alle 2 de fix programmatjes mijn pc laten scannen en kwam 2 keer dat het er niet op zat.
Iemand enig idee wat het dan kan zijn?

Heb je nog enkele tips kunnen opvolgen die in dat topic werden gegeven?
Bijvoorbeeld het commando shutdown /a
Virusscanner vind ook niets?
Deze is up to date?
Probeer anders eens een online scan met Housecall.

Reboot iniated by the Alliare ClustersCATS IP Alias Daemon due to an IP adress conflict.

Is opzich niet blaster/stinger kenmerkend.. En vaak heb je ook 10 seconden ipv 3.

Geplaatst door Friemel2
commando shutdown /a werkt ook niet

Ik geloof dat je niet helemaal snapt wat het doet.

Wanneer het afsluitschermpje komt kun je met dit commando het afsluiten stoppen.

"los" doet het niets :).

Maar dat is nu niet meer nodig want ik heb het opgelost.
Het was geen virus maar een programma met foute instellingen. Het programma was Macromedia ColdFusion.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan