Pc steun met koeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordyzz

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2012
Hoi,

mijn computer kan en word soms ngo wel erg heet.
Bij mij gaat het slomer worden en dat kun je ook merken.

Nu wilde ik graag een pc steun kopen met koeling.
Het liefst een universelen zodat ik later als ik een nieuwe laptop erbij koop enz.. dat ie daarop kan staan.

Er moet een 17,5'' scherm inpassen en het merk ik Medion Akoya E7216 een notebook dus.
Ik heb ook nog een groot tweede beeldscherm er pas bij gezet, daar kan het ook aan liggen omdat dat LED is en ook nog veel grafiesher is... (moeilijk uit te legen :P0)

Ik hoor graag van jullie!

Voor je een steun koopt kun je ook je laptop open schroeven en je ventilator+ventilatie kaneel schoon maken. Er komen soms hele ladingen troep uit. Dan koelt die vaak al weer beter en heb je je ongeveer 10-20 euro bespaard hè ;)

Misschien is een busje spuitlucht halen ook geen slecht idee om het stof uit de laptop te blazen (door stof krijgt je laptop hogere temperaturen).

Verder: je hebt een laptopstandaard nodig, niet een PC steun :P

Qua laptopstandaards heb je erg veel keuze en ik heb er ook weinig ervaring mee eerlijk gezegd. Zie hier ook een linkje waar je kan beginnen met je zoektocht: klik

Bedankt voor de reacties,

Ik heb de laptop al eens helemaal schoongemaakt, dus de roostertjes..
Alleen het probleem is dat ik durf die laptop niet open te draaien omdat ik dat nog nooit heb gedaan.

Zowiezo een laptop open draaien doe ik al liever niet omdat daar nog garantie op zit.

Kunnen hun niet zien hoor, of jij je laptop heb opengedraaid ;) En als je het nog nooit heb gedaan waar wacht je op lol. Je maakt echt niet zomaar wat kapot hoor zolang je maar niet de compresser 1 cm van je moederbord afzet, gewoon een stukje er vandaan ofzo..

Kunnen hun niet zien hoor, of jij je laptop heb opengedraaid ;) En als je het nog nooit heb gedaan waar wacht je op lol. Je maakt echt niet zomaar wat kapot hoor zolang je maar niet de compresser 1 cm van je moederbord afzet, gewoon een stukje er vandaan ofzo..

Mha, mocht er iets kapot gaan garantie weg en al..
Laptop heeft 800,- euro gekost en beetje jammer dat ik dadelijk de garantie weg gehaald hebt.

Ik heb hem wel eens een keer schoongemaakt, met de stofzuiger zo bij die fan toen ik hem uit had staan en toen hiel het 1 dag.

Stofzuiger gebruiken is eigenlijk niet zo goed, spuitlucht is beter. Probeer het daar nog even mee zou ik zeggen, maar schroef de laptop niet open, dat is inderdaad zonde van je garantie.

Ziet er wel redelijk uit ja, geen idee hoeveel, lawaai de ventilator maakt. Wat wel mooi is, is dat je hem op meerdere (kantel) standen kan zetten naar je eigen behoefte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan