pc stuk, hij laad windws niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom bouwt

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
hallo,

sinds gister is onze pc stuk,
hij wil niet meer opstarten

ik krijg dit :

Druk de power knop in, krijg in het groot acer te zien ( normaal )
dan een paar letters ( normaal )
en dan links boven een streepje dat blijft knipperen hoe lang je ook wacht ,

hij laad windows ( vista ) niet meer

echt heel raar , ik zat op windows 7 had die krack gedaan van die chinezen om windows 7 te registreen ik denkt oke klaar

wil trug naar vista dus ik zet hem uit en aan en toen kwam dat streepje...

maar het gaat erom dat mn pc het niet doet , of die crack het is weet ik niet

hoeft niet hoor want in de bios zij hij dat de cpu 50 graden was michien dat?

echt heel raar , ik zat op windows 7 had die krack gedaan van die chinezen om windows 7 te registreen ik denkt oke klaar
Waarom heb je een crack nodig als de RC1 overal gratis te downloaden is en nog te gebruiken is?

En misschien moet je de bootloader herstellen. Door simpel de installatie dvd van windows vista / 7 in de cd drive te laden en ergens op herstellen te klikken.

en waarschuwt dat illegale versies van Windows vaak besmet zijn met virussen en andere kwaadaardige software

uiteraard roepen ze dat, ze willen namelijk verkopen... Niet geschoten is altijd mis, wel geschoten soms ook...

en stel dat ik de boot cd niet meer heb ( omdat we die er niet bij kregen:rolleyes: )

Dan zal je die ergens anders vandaan moeten toveren. Waarschijnlijk had je die na de eerste setup van je pc zelf moeten branden.

Hoi !

De "crack" is een z.g. bootloader, die zorgt voor een bios-emulatie van SLIC 2.1.

De eerste versie's hadden inderdaad als bijwerking dat Vista niet meer opstartte.

(Is trouwens inmiddels verholpen).

Als je even Googled: er zijn diverse tools in omloop waarmee je de crack kunt verwijderen.

Daarna zal Vista weer gewoon opstarten.

Dus spaar je verdere moeite; als de bootloader niet verwijderd wordt valt er niets te repareren.

Win 7 verwijderen helpt niet, omdat de bootloader niet op de Win 7-partitie staat !

Greetz,

Harry.

maar hoe moet ik het verwijderen als vista niet meer opstart. ? een met wat voor woorden moet ik googlen?

Hoi !

OIpstarten in Win 7 en de tool draaien !

Je weet dat ik je hier geen richtlijnen voor illegale downloads mag geven.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan