pc te heet

• Onderwerp starter Onderwerp starter simo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als bmp. jpg staat bij mij niet in het uitvalmenu van paint.

Dan zal je wel een heel oude versie van Paint hebben, want in de Paint vanaf Windows 98SE kan het.

versie paint

paint versie 5.0 (Windows 2000 pro)

Sorry voor het afdwalen

Geplaatst door simo
Als bmp. jpg staat bij mij niet in het uitvalmenu van paint.
Typ dan achter de naam waaronder je wilt opslaan .jpg . Meestal werkt dat ook wel.

Lukt niet. Krijg je naam.bmp.jpg

Je kan dit proberen:

"naam.jpg"

met de aanhalingstekens erbij.

Volgens mij zeg je het zelfde. Waarschijnlijk moet je om dit te laten werken je extensies wel laten zien.

Nee, ik zeg niet hetzelfde. Ik zeg dat je de "-tekens erbij moet doen. Dat is belangrijk.

Simo,

als je heel toevallig Powerpoint op je machine hebt staan druk dan op de Prt Scr toets op je keyboard (print screen)

Open Powerpoint en open een lege presentatie. Klik rechts op het witte vel papier en kies voor "plakken".
Verklein het object totdat het binnen het scherm van Powerpoint past en kies vervolgens voor "opslaan als". Kies onderin voor JP(e)G en klik op oke.

Beantwoord de vraag die Powerpoint stelt voordat het bestand opgeslagen wordt met "nee".

Voila, je bijlage is een .jpg en gegarandeerd kleiner dan 100 Kb.

screenshot speedfan

Kan iemand mij uitleggen wat voor een conclusie ik moet trekken uit deze gegevens? Wat betekenen de fans 1,2,3 etc Moet ik een fan bijplaatsen? wat voor een fan?

Overigens , heb ik dit screenshot in jpeg kunnen opslaan, door de afbeelding kleiner te maken. Ik kreeg eerst het bericht dat de afbeelding te groot was voor de bitmap. daarna gaf hhet uitvalmen wel jpeg aan.

Bijlagen

• speedfan.jpg
    speedfan.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 35
Zo lang je fan 2 en 3 niet gebruikt kan je die uitschakelen in Speedfan ga naar;
Conigure>fans> vink Fan 2 en 3 uit.
Ga dan naar tab "Speeds" en haal daar een vinkje weg bij Speed 2 en 3.

Bij die temperaturen moet je ff kijken welke er het meest verandert als je een zwaar programma opstart.
Dat is dan die van je processor.
Temp 2 is denk ik je moederbord.
De Temp die je overhoud zou ik niet weten waar die voor is.

Het vlammetje haal je weg door;
configure>temps>klik op Temp 1>Onder op het schermpje kan je dan de "warning" hoger te zetten.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.:)

Inprincipe hoef je geen fan's bij te plaatsen omdat Speedfan meer fan's aangeeft.
Gezien je temperaturen is het mischien wel verstandig.

Laatst bewerkt:
de resultaten

In principe hoef je geen fan's bij te plaatsen omdat Speedfan meer fan's aangeeft.

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp echter niet wat je bedoelt met je eerste zin. Dat ligt ongetwijfeld aan mijzelf.

Laatst bewerkt:
Scherp JP.:D

@ Simo,
Voor een AMD 1300 is het niet overdreven te hoog, soms vrij normaal.;)

Re: de resultaten

In principe hoef je geen fan's bij te plaatsen omdat Speedfan meer fan's aangeeft.

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp echter niet wat je bedoelt met je eerste zin. Dat ligt ongetwijfeld aan mijzelf.

Re: Re: de resultaten

Geplaatst door simo
Speedfan geeft vaak meer fan's aan dan er op de pc zitten.
Dat wil niet zeggen dat je ook werkelijk extra fan's moet aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan