pc testen op juiste werking

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelly079

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
12
Hallo,

Ik volg momenteel de opleiding medewerker ict nivo 2. Ik zit in mn examen periode. Nu het volgende probleem:

Ik heb als examen opdracht: 2 computers uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. Vervolgens moet ik de pc testen op de juiste werking. Nu is mijn vraag:

Hoe test ik een pc op de juiste werking? Is daar een programma voor?

Ik snap wel dat als hij het gewoon doet nadat ik hem uit elkaar heb gehaald en weer in elkaar heb gezet maar ik moet een testverslag inleveren waar kan ik dit vandaan halen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.

p.s Ik ben een dame en weet nog niet zo ontzettend veel. a.u.b niet met allemaal moelijke termen gaan smijten want dan snap ik er niks meer van:eek:
 
Lijkt me niet dat wij jou mogen helpen met een examen.

Ik mag niemand van mn school of stage om hulp vragen maar er is niet gezegd dat ik niet op internet om hulp mag vragen. Ik heb namelijk al op internet zitten zoeken naar een programma maar kom er niet uit.
 
Als je gewoon een programma kan installeren, en eventueel een spel, zonder dat je allerlei schrijf fouten of wat dan ook krijg, dan lijkt het me voldoende toch?

Als je bij apparaat beheer geen rare dingetjes (vraagtekens) zie, moet toch goed wezen.

Sinds wanneer weet je van te voren wat je examen opdracht is??

p.s Ik ben een dame en weet nog niet zo ontzettend veel. a.u.b niet met allemaal moelijke termen gaan smijten want dan snap ik er niks meer van

Je zit in examen jaar, dus moet toch wel het 1 en ander aan moeilijke termen weten, ook al ben je een dame:mad:
 
Je zou eens een Benchmark programma kunnen installeren en kijken of de resultaten min of meer over komen met de specificaties van de hardware.
Komt dit in de buurt, dan werkt de hardware naar behoren.
 
Op helpmij zijn wij er niet voor om jouw examen te maken.

Je hebt nu wat opties gekregen waar je meer verder kunt.

Dit topic gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan