PC Tools™ Performance Toolkit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauzemenu

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
115
Beste Mede leden,

Ik ben een tijdje opzoek gegaan naar een goed en geschikt programma dat mijn windows register eens goed na kijkt en in orde brengt, ik ben toen uitgekomen bij het programma registry mechanic van het bedrijf PC Tools. Ik heb zelf nog enige twijfels over het programma ondanks de goeie aanbevelingen die ik heb gelezen, misschien dat iemand hier nog een andere aanbeveling heeft. Nou wil ik naast registry mechanic een programma laten draaien die mijn pc optimaliseer en er voor zorgt dat hij perfect blijft werken, ik gebruik hiervoor nu al een lange tijd AVG PC Tuneup 2011 voor en het bevalt goed maar heb toch het idee dat er meer uit valt te halen met een beter programma. Ik ben zojuist bij het programma PC Tools™ Performance Toolkit uitgekomen ik heb hier het 1 en ander over gelezen maar twijfel zelf nog, misschien dat er hier mensen zijn die me dit programma aanraden of juist afraden en een beter optie hebben ik ben benieuwd naar jullie mening en reacties.

Mvg.
 
Ik neem aan dat je het register wil laten opschonen van ongebruikte sleutels. Vele hier op het forum gebruiken daarvoor CCleaner;
http://handleiding.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=44

Ik gebruik CCleaner zelf al een paar jaar en ben er zeer tevreden mee, ik schoon via dit programma altijd mijn ongebruikte sleutels en dat werkt prima. Maar is dit alleen genoeg om het register schoon te houden?
Want mocht dit zo zijn dan zou een programma als Register Mechanic overbodig zijn.

@vanschagen: Ik gebruik dit programma zelf ook met tevredenheid, maar omdat ik toch benieuwd ben of er een betere bestaat bijvoorbeeld PC Tools Performance Toolkit ben ik op onderzoek uitgegaan.


Momenteel gebruik ik de volgende programma's:

CCleaner - om geschiedenis te wissen en register op te schonen
AVG Tune up 2011 - Om mijn pc te optimaliseren.
Malewarebytes Anti malware - om maleware te verwijderen en voor real-time bescherming
Eset Smart Security - als virus scanner en real time bescherming.

Bedankt voor de tips!!
 
Laatst bewerkt:
ik weet het verder niet hoor
maar is avg tuneup ,niet wat anders dan wat ik gebruik??? dus tuneup uitilitities???????????
 
Ja klopt het is inderdaad een ander programma, Tune UP Utilities heb ik voor heen gebruikt maar ben daarna overgestapt op AVG Tune Up.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan