Ronald Baert
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jul 2008
Hallo, ik heb sinds kort een irritant probleem op mijn PC, na een regitry mech upgrade van PC tools naar een hogere versie, opende ik per vergissing een verkeerd onderdeel(opschonen) omdat ik de inpakt hiervan niet kende stopte ik dat terug, echter te laat naar het blijkt, ik krijg nu telkens bij opstart van mijn PC (met XP home) dat windows installer mee opstart en de upgrade manager opstart, ik krijg dan een fout melding code 1706 er wordt dan gevraagt naar de back up disk, die ik uiteraard niet heb. na een keer of 20 dan op de cansel toets te enteren blijft de foutmelding weg. De PC start intussen gewoon verder op Googlen naar dit probleem helpt me niet veel vooruit bij gebrek aan voldoende kennis van het Engels en talloze pogingen om mij o.a register clean software te doen kopen, ook upgraden naar een laatste versie van windows installer op de windows site helpt niets. Ik wil een gekochte office versie installeren maar wacht hier nog mee tot ik met een fout vrije PC kan opstarten. Kent iemand het probleem en... hoe los ik het op??
Groeten, R.B
Groeten, R.B