pc tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankyboy1

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
bij het instaleren van cc cleaner moet ik ergens iets raars gedaan hebben, op een bepaald is er een diepe scan uitgevoerd door pc tools registry mechanic.

Nu staat dit ook op mijn bureaublad.

Wat is dit eigenlijk
is het goed om te hebben
bestaat er eventueel een gratis versie van ?

Het is een programma wat het resgister optimaliseert
De bedoeling is dat het fouten er uit haalt en de pc zou er sneller door worden.
Op zich is het goede software(geenmalware) maar mijn persoonlijke ervaring is dat dit soort programma's juist weer fouten kunnen veroorzaken (vooral als je niet weet wat je doet)
Bovendien valt de snelheidswinst vaak tegen (als daar al sprake van is).
Er zijn er vast genoeg die er anders over denken, maar ikzelf gebruik ze nooit (meer)
De snelkoppeling (als je dat bedoelt) op je bureaublad kun je gewoon verwijderen.
Het programma via configuratiescherm -> software.
mvg leo

oke, ik had zo al een donkerblauw vermoeden dat ik er beter af bleef.

Eigenlijk heb ik genoeg aan cc cleaner en auslogics disk defrag, avg anti virus en hitman pr.

Of mis ik nog iets om mijn pc proper en snel en betrouwbaar te houden.

thanks

hitman pro??? zou ik niet gebruiken,veel problemen veroorzaakt dat program ,dus de beslissing aan U
:D

Avg houdt geen antispyware tegen.
Hitmanpro ook niet, maar verwijderd deze wel achteraf, maar, zoals al opgemerkt, zet daar weer de nodige problemen voor terug.
Het beste is natuurlijk spyware tegen houden voor installatie, daar zijn niet zoveel gratis programma's voor.
Spyware docter is een van die gratis programma's, maar dan alleen in de Google Pack uitvoering.
mvg leo

Heb je al een goede firewall? dat is het enige dat ik nog niet in je lijstje zie staan. Eventueel, afhankelijk van je emailinstellingen, kan je ook een antispamfilter nodig hebben, maar dat is niet noodzakelijk zo.

Voor spyware zou ik ad-aware gebruiken... Persoonlijk heb ik daar de beste ervaringen mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan