pc traag door norton av

Status
Niet open voor verdere reacties.

barthol

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Berichten
207
ik vind dat mijn internetverkeer veel trager geworden is met mijn norton antivirus en norton firewall, ik heb een file bijgestoken om eens te laten zien wat er al opstart
van norton , en is dat wel nodig.
 
Laatst bewerkt:
Barthol,

file ga je nog plaatsen?
 
Waar is de bijlage gebleven? Eerst stond 'ie er wel...
 
Ik heb je bijlage wel gezien. Volgens mij start je computer niet langzaam op door Norton maar door andere programma´s die je op laat starten.
Ik zou alles van norton en symantec laten staan.
Als je minder programma´s wilt opstarten moet je het vinkje weghalen bij: schedulingAgent, e-backup scheduler, Adobe Gamma laoder, pinnacle scheduler, 1X LaodPowerProfile laten staan, AdaptecDirect CD, NvCpIDaemon,nwiz.
Ik denk dat dit al een heel eind opstart tijd helpt.

Erik
 
erik

ik heb deze uitgevinkt ,maar het is niet zozeer het opstarten maar mijn internet verkeer die zo langzaam gaat.
ik heb kabel aansluiting -win 98 - 1.5G en 256 ddr ram
groetjes
 
De reden dat ik alles van Norton van mijn pc heb gehaald is dat hij zo traag als dikke str*nt werd, daarna kaspersk geprobeerd en daar werd hij ook traag van, toen nod32 av en kerio firewall en toen ging het goed, maar nod32 is moeilijk te cracken, ondertussen panda platium er op staan (av + firewall ineen) en ben er zeer tevreden over.

Dus als je Norton op je pc wilt hebben zal je er mee moeten leren leven dat je computer voornamelijk met Norton bezig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan