PC traag na verplaatsen pci kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanaemstel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2006
Berichten
4
omdat het ventilatortje van de video kaart een enorme herry maakte, heb ik er een nieuwe op laten ztten en gekozen voor een hele stille, omdat deze groter was als de oude paste hij niet meer en moest ik de pci kaart verplaatsen. ik heb geen idee wat dat is, maar het kaartje dat in de weg zat, was de kaart waarop de kabel voor de internet aansluiting zat. Deze heb ik in een ander slot geplaatst. Het leek geen probleem, maar nu is de pc wel zeer traag geworden, vooral outlookexpress en het internet zelf. Van de ene naar de andere pagina duurt veel langer. Ik heb alles schoongemaakt gedefragmenteerd ec. maar geen resultaat. Wie kan me helpen?
 
Is de aansluiting van de netwerkkabel wel goed misschien dat de stekker los, zit heb je de kaart wel goed aangedrukt?
 
De netwerkkaart opnieuw installeren.
Steek het eerst goed vast en daarna de drivers terug installeren.
 
Ik heb Gecontoleerd og alles goed vast zit en dat zit het dus dat is geen probleem, Hoe moet ik vervolgens de drivers opnieuw installeren?
 
Als je deze niet meer hebt van je netwerkkaart kun je deze deze downloaden op de site van de fabrikant en deze installeren.
 
Ik heb de driver gedown load, moet ik nu nog wat doen om hem te activeren of gaat dat automatisch?
Ik heb gemerkt dat de download snelheid ontzettend varieert en regelmatig naar "0" terugloopt.
 
Mijn vraag is nog niet opgelost, het lijkt wel of het erger wordt. De pc is niet vooruit te branden. het duurt zolang dat de melding komt "pagina niet gevonden"als ik dan op refresh druk komt de pagina als nog. Ikdenk dat ik maar opniew ga installeren. Of kan iemand mij nog de gouden tip geven?
 
Ga naar Apparaatbeheer en dan Netwerkadapters en doe daar Installatie ongedaan maken.
Herstarten en windows zal nieuwe hardware vinden,verwijs dan naar de plaats waar je drivers ervan zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan