Pc --> tv [help]

Status
Niet open voor verdere reacties.

WijkaanZee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2011
Hallo,

Ik weet niet of ik dit onderwerp op de goede locatie plaats, maar ik heb een vraag. Ik zit met een probleem en ik heb al een tijdje gegoogled. Ik wil dus mijn kleine netbookje aan kunnen sluiten op mijn tv. Nou heb ik op dit kleine netbookje geen HDMI aansluiting en zal het alleen kunnen met een VGA aansluiting (voor een monitor). Op de tv heb ik een Scart aansluiting (voor dvdspelers enz.) Is er een kabel die mijn Netbookje met een VGA Aansluiting Kan aansluiten aan mijn tv met een Scart aansluiting?
Ik heb geprobeerd het te vinden maar het is me niet gelukt.
Als dit onmogelijk is, is het dan mogelijk om een VGA Aansluiting aan te sluiten aan een HDMI aansluiting?
Of zijn er andere mogelijkheden?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Dat zou ik helemaal te gek vinden:)

Groetjes van Martijn

:D ALS je op allebei kanten HDMI aansluiting hebt ...tuurlijk dat dat kan...:D
Of je inderdaad moet een VGA naar HDMI kabel hebben..... en dat kan ook ...Kijk Hier !

Laatst bewerkt:
Het kan zijn dat dit niet werkt, soms moet je er ook nog een kastje (versterker achtig iets) tussen doen, en dit kost 60 euro.

!!

Top dat jullie zo snel reageren! :thumb:
Heel erg bedankt daarvoor!
Ik vraag me alleen af, bij dat product van ebay staat:
Mini HDMI naar VGA kabel 1.8m Cable Gold Plated
Wat ik me dus afvraag is of het uit maakt welke richting zeg maar de kabel naar toe gaat. Want de bedoeling is dat me pc (VGA) Naar de tv (HDMI) gaat.
Dat geldt dus ook voor het product van onlinekabelshop. scart>vga. En wat ik dan zeg maar nodig heb, is vga>scart of vga>HDMI
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, want het is niet zo duidelijk uitgelegd:p

Groetjes,

Martijn

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik zowiezo zo'n kastje nodig heb.. Dat is wel veel geld:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan