PC uit NUM LOCK key blijft aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

glass

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2004
Stom waarschinlijk om het te vragen (voor die genen die het weten) Maar ik vind het irritant dat mijn num lock lampje blijft branden terwijl pc uit is. Weet imand een oplossing?

Geplaatst door JeroenE
Zet jij je pc in standby of slaapstand?

Ik kies voor het afsluitendus ik neem aan dan ie uit is. Inbios heb ik wel ingesteld dat ik de pc met de toetsenbord kan aanzetten! Maar ook al zet ik dit uit lampje blijft aan

Eigenaardig, bij mij staat het ook ingesteld dat ik met het toetsenbord de pc kan aanzetten als die afgesloten is, maar het lampje numlock is wel uit.

Toen ik nog twee systemen op de pc geïnstalleerd had, XP en 98, bleef het lampje ook altijd branden als ik de pc afsloot onder W98.
Afsluiten met XP ging altijd vlekkeloos.
Vond het ook altijd zeer merkwaardig, en waar het aan ligt???

Geplaatst door glass
Stom waarschinlijk om het te vragen (voor die genen die het weten) Maar ik vind het irritant dat mijn num lock lampje blijft branden terwijl pc uit is. Weet imand een oplossing?

Wat voor een windows versie heb je eigenlijk?

Geplaatst door maikel9

Wat voor een windows versie heb je eigenlijk?

Gewoon windows XP home? Ik vermoed dat het een registry key in windows. Tenminsten kan me herrineren dat ik dat ooit ergens las.

Wat voor een tekentje staat er op die afsluit knop?
Kijk toch eens bij buroblad>Rmuisknop>eigenschappen>schermbeveiliging>energie>geavanceerd>wat staat daar bij als ik de slaapknop van de pc indruk.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maikel9
Kijk toch eens bij buroblad>Rmuisknop>eigenschappen>schermbeveiliging>energie>geavanceerd>wat staat daar bij als ik de slaapknop van de pc indruk.

Slaapstand inschakelen. En bij afsluiten de computer afsluiten. Maar ik heb het probleem ook al sluit ik pc af. Kijk slaapstand maak ik me (nog niet) druk om. Ik wil bij afsluiten van pc alle lampjes uit hebben. Het liefst ook die van monitor maar dat moet ik echt handmatig doen.

en als je ipv slaapstand inschakelen er neer zet pc afsluiten en je probeert dit doet je pc dan hetzelfde?

Geplaatst door JeroenE
Ook dan gaan het lampje van de numlock uit.

Jongens dit is echt niet te geloven. Ik heb in bios gespeeld met verschillende opties:

PS/2 KB resume from S3
PS/2 KB power on
PS/2 MS resume from S3

Uitendelijk heb ik alle opties teruggezet zoals ze oorspronkelijk waren. Het vreemde is dat de pc lampje nu wel uitzet bij het uitschakeln en ik nog steeds met spatie PC kan opstarten.

Als ik met mijn uit knop pc uitzet lukt het aanzetten met het toetsenbord niet!

VReemd vooral dat eerste

Joeren ik heb op mijn pc allen een aan uit knop geen slaapknop. Als ik mijn pc in slaapstand wil zetten doe ik dat via start.
Weet iemand waar die S3 voor staat ?

Laatst bewerkt:
ik heb bij mijn pc als ik hem zo in een keer uitzet door de aan/uit knop een tijdje in te drukken dat de lampjes blijven branden. Verder gaat t altijd goed. Alleen een andere pc van mij daar blijft de verlichting van de muis(logtitech) niet van uit. Dit is irritant. Is een xp64 3200+ met gig ram en een half jaar oud, maar dit doet hij al vanaf het begin.

Ik zal binnekort eens een kijkje nemen in het bios.

Geplaatst door kevin_ingen
ik heb bij mijn pc als ik hem zo in een keer uitzet door de aan/uit knop een tijdje in te drukken dat de lampjes blijven branden. Verder gaat t altijd goed. Alleen een andere pc van mij daar blijft de verlichting van de muis(logtitech) niet van uit. Dit is irritant. Is een xp64 3200+ met gig ram en een half jaar oud, maar dit doet hij al vanaf het begin.

Ik zal binnekort eens een kijkje nemen in het bios.

Volgens mij heb je een Medion net als ik probeer maar bovenstaande opties!

Weet nog iemand waar S3 voor staat ?

heb niet alles precies gelezen maar 2 dingen:
**als je hem met de spatie kan op starten staat hij waarschijnlijk in de slaap staat, is uit te zetten maar weett niet hoe
**kweet het niet meer cker maar volgens mij kan het zijn dat je numlock lampj blijft branden omdat de stroom niet van de pc is....als er geen stekkerdoos met schakelaar opaan gesloten is moet je dat is proberen miss werkt dat

sux6:thumb:
[ .. >> kevin << .. ]

Geplaatst door kevin sk8erboy
heb niet alles precies gelezen maar 2 dingen:
**als je hem met de spatie kan op starten staat hij waarschijnlijk in de slaap staat, is uit te zetten maar weett niet hoe
**kweet het niet meer cker maar volgens mij kan het zijn dat je numlock lampj blijft branden omdat de stroom niet van de pc is....als er geen stekkerdoos met schakelaar opaan gesloten is moet je dat is proberen miss werkt dat

sux6:thumb:
[ .. >> kevin << .. ]

:thumb: dat is het ja gewoon alle stroom van Pc af halen :confused:

Maar zorg dan wel eerst dat je Egt afgemeld bent en dat i niet in slaapstand staat......

Nee jongens echt waar hij is niet in slaapstand. En ik heb het probleem nog steeds. bij het afsluiten van windows doet ie vanzelf lampje aan. Vreemd! Iemand ervaringen met Medion PC's en lampjes

Niet echt ervaringen met Medion maar wel met lampjes. Bij mij blijft altijd mijn netwerkkaart werken. Wat ik ook doe. Slaapstand of uit maakt niet uit , hij blijft aan. Pas als ik idd alle stroom eraf haal gaat ie uit.

P.s. alle eventuele opstartopties staan bij mij uit. M.a.w.alleen met de aan/uit knop wil de comp. aan.:thumb:

nOU IK KAN ME HERRINEREN DAT MEN OOIT EEN BEPAALDE REG KEY KON AANPASSEN EN DAARMEE AFDWINGT DAT WINDOWS HET LAMPJE UITDOET BIJ HET OPSTARTE CQ AFSLUITEN VAN JE PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan