Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door JeroenE
Zet jij je pc in standby of slaapstand?
Geplaatst door glass
Stom waarschinlijk om het te vragen (voor die genen die het weten) Maar ik vind het irritant dat mijn num lock lampje blijft branden terwijl pc uit is. Weet imand een oplossing?
Geplaatst door maikel9
Wat voor een windows versie heb je eigenlijk?
Geplaatst door maikel9
Kijk toch eens bij buroblad>Rmuisknop>eigenschappen>schermbeveiliging>energie>geavanceerd>wat staat daar bij als ik de slaapknop van de pc indruk.
Geplaatst door JeroenE
Ook dan gaan het lampje van de numlock uit.
Geplaatst door kevin_ingen
ik heb bij mijn pc als ik hem zo in een keer uitzet door de aan/uit knop een tijdje in te drukken dat de lampjes blijven branden. Verder gaat t altijd goed. Alleen een andere pc van mij daar blijft de verlichting van de muis(logtitech) niet van uit. Dit is irritant. Is een xp64 3200+ met gig ram en een half jaar oud, maar dit doet hij al vanaf het begin.
Ik zal binnekort eens een kijkje nemen in het bios.
Geplaatst door kevin sk8erboy
heb niet alles precies gelezen maar 2 dingen:
**als je hem met de spatie kan op starten staat hij waarschijnlijk in de slaap staat, is uit te zetten maar weett niet hoe
**kweet het niet meer cker maar volgens mij kan het zijn dat je numlock lampj blijft branden omdat de stroom niet van de pc is....als er geen stekkerdoos met schakelaar opaan gesloten is moet je dat is proberen miss werkt dat
sux6:thumb:
[ .. >> kevin << .. ]
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.