Pc uitval probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

boethet

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2010
Al een tijdje heb ik een Uitval probleem met me pc mischien is het een virus Ik weet niet egt
Het is niet altijd met gamen maar ook aventoe op internet
Ik krijg geen fout medling niks als die weer overneuw opstart
En het is niet leuk
Want het is irrie als je bevoorbeeld een filmpje wilt uploade op xfire want daar was ik mee bezig en de pc valt uit :(
Julie moeten me helpen

Srry als ik typ fouten heb gemaakt ik ben 12 xD

Reageer snel plz

Julie moeten me helpen

:rolleyes: Welkom op Helpmij waar vrijwilligers in hun vrije tijd jouw probleem trachten op te lossen...

Over problemen gesproken; het kan zijn dat het een temperatuur-dingetje is. Schroef je kast eens open kijk of er hopen stof op, in en aan je onderdelen hangen. Nadat je de stekker eruit hebt gehaald de boel voorzichtig met de stofzuiger uitraggen. Pas wel op dat je niet je ventilator(s) als een wilde laat draaien door de stofzuiger en pardoes op te zetten...

:rolleyes: Welkom op Helpmij waar vrijwilligers in hun vrije tijd jouw probleem trachten op te lossen...

Over problemen gesproken; het kan zijn dat het een temperatuur-dingetje is. Schroef je kast eens open kijk of er hopen stof op, in en aan je onderdelen hangen. Nadat je de stekker eruit hebt gehaald de boel voorzichtig met de stofzuiger uitraggen. Pas wel op dat je niet je ventilator(s) als een wilde laat draaien door de stofzuiger en pardoes op te zetten...

dat is een dag geleeden gedaan helemaal stof vrij tog blijft de probleem er

Is de koeler ook van de processor gehaald en schoongemaakt?

Ik heb speedfan en pc wizzard gehat en daar kwamen 2 groote vershillen in bij de tempratuur zo ik weet niet egt welke ik moet kiezen

Dat ziet er opzich vrij normaal uit. De processor is een tikkie hoog aangenomen dat je nu geen games draait, maar dat is wel te verwachten met dit warme weer.

Probeer het volgende eens:

Ga naar Deze Computer, klik op de hardeschijf waar Windows op staat met de RECHTERmuisknop. Selecteer het tabblad extra en klik op het knopje: Nu controleren (voor een fout controle).

Kijk of het hierna nog een keer zo is.

redmar

Ik snap het niet ik heb windows 7 dus ik ga naar deze comupter en dan klik ik met een rechter muis klik op de hardesheif waar windows op staat maar er staat geen tabblad of iets in die riching

Als ik hem probeer the laten scannen zeg die dat de harde scheif in gebruik is

Omdat redvarm offline is kan dan iemand verder gaan waar hij was?

Heb je misschien een Aspire m3710 of een Aspire m7711?
(Sorry, ik kan niet verdergaan op redmarvdh's dingen.)

geen computermerk is een eigenbouw
6400 dual core
nividea 9600 gt
2 gig geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan