PC upgrade 300 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computer12

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2013
Berichten
155
Hallo, ik wil mijn systeem upgraden, ik wil mn GPU, Powesupply en een nieuwe case voor ongv 300 euro. CPU komt later.

PC SPECS:

i3 4130
8 GB DDR3 RAM
GTX 750 Ti
Gigabyte H81M-HD3
Cooler Master Elite 344


Iemand tips?
 
als het handig is, ik ben aan het denken aan een r9 380 maar ben bang dat ie niet in mn case past. Ik heb een MSI GTX 750 Ti Twin Frozr en die past er net maar in, en ik weet niet of er nog een kleinere r9 380 is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat heb je voor een voeding?
Een GTX 970 geeft een 500Watt nodig maar is aardig aan de prijs, een GTX960 minimaal met een i5 zou de games wel fijn vinden, en jij ook.
 
400 watt met een 16a dual 12v rails.

en ja, zoals ik zei ga ik twee maanden later een nieuwe cpu kopen, zoals ik in bencharks zag doet mn cpu het nog wel aardig met de r9 380 of een 960
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben een beetje bang dat je het voor dat bedrag toch niet helemaal gaat redden. Je hebt nu een GTX 750i. Wil je een beetje verbeteren, dan kom je al gauw in de buurt van die GTX 960 en daarvan liggen de prijzen (afhankelijk van de uitvoering) zo'n beetje rond de € 200,-- Tel daar een tientje of 5 tot 8 voor een fatsoenlijke voeding bij op en je houdt maar een tientje of 3 voor de case over en da's nu niet direct 'prettig te noemen'.
Ik denk dat wanneer je € 400,-- te besteden hebt, het e.e.a. plezieriger / gemakkelijker winkelen zal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen.

Heb net naar de Gigabyte R9 380 4 GB gekeken, die GPU zou in mn case passen (Net iets kleiner dan de GPU die ik nu heb)

Nou, mijn vraag is, welke powersupply raden jullie aan voor de r9 380 4 GB?
 
nou, na een uurtje zoeken heb ik deze psu gevonden:

EnerMax MaxPro 600w 80+

ik ga liever iets boven het minimum van de r9 380

zal me in totaal ongv 310 euro kosten
 
Een uurtje? Als je hier op de Helpmij gaat zoeken naar "voedingen" of op het w w w "naar goede voeding voor computer", dan had je binnen 3 minuten dit gevonden:
Klik
Klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan