Pc upgrade of een nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieres

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2016
Berichten
3
Hallo allemaal ik heb al best lang deze computer, de video kaart is niet zo oud (4096MBATI AMD Radeon R9 200 Series )

maar mijn geheugenkaarten wel en mijn processor
mijn vraag is dan zouden jullie deze componenten vervangen met betere (welke dan) of gewon een nieuwe pc samen stellen (zonder VGA)

CPU (Intel Core i5 2400 @ 3.10GHz)

RAM (8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 665MHz)

Moederbord (ASUSTeK Computer INC. P8H61-M LE (LGA1155)

ik gebruik de pc het meest om spellen te spelen. (nieuwe spellen Battlefield 1, Mafia3 eingelijk alle games)

alvast bedankt voor je reactie : )
 
Laatst bewerkt:
Hoi .

Welkom op Helpmij.nl

Misschien even aangeven waarvoor je de pc gebruikt want om te internetten is alles nog wel oke ;)
 
haha helemaal vergeten sorry,

ik gebruik de pc het meest om spellen te spelen. (nieuwe spellen Battlefield 1, Mafia3 eingelijk alle games)
 
Zou er hooguit een betere, krachtigere videokaart in hangen, daar valt het meeste vooruitgang te boeken.
Het vervangen van de processor ( en dus ook minimaal het moederbord ) levert maar weinig winst op t.o.v. de kosten en is daarmee niet aan te raden.
Hou wel rekening met het merk, type en vermogen van de voeding :thumb:
 
Laatst bewerkt:
ik loop niet echt tegen iets aan maar ik vindt dat me games wat soepeler kunnen dus dacht ik dat ik iets moest upgraden

wil wel iets van 200 euro uitgeven
 
Voor dat geld loont het de moeite niet...een GTX 960 presteert vrijwel net zo goed als een R9 280...zonde van je geld..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan