PC upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Berichten
182
Hallo,

Ik ben van plan om een pc upgrade te kopen.
Nu ben ik benieuwd of jullie dit setje wat vinden voor deze prijs. Ik vind hetzelf geen gekke prijs.
Of is dit setje alweer een beetje uit de mode om het zo maar te zeggen
Ik ben geen zware gamer of id. Gewoon internetten en een beetje snelheid op mijn pc.
HD, monitor etc heb ik nog..

Alvast bedankt voor jullie mening.

http://cgi.ebay.nl/AMD-DUAL-CORE-SN...m&pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item5193326396
 
Hoi...

ik heb er al geen vertrouwen in als ze op die site de beide cores bij elkaar optellen.
 
hoi..
Thnx voor de reactie.
Je bedoelt dus dat ze de snelheid van de processer bij elkaar opgeteld hebben.. En dat zou normaal gesproken niet moeten dus ??
 
Neen...Naar mijn weten draait de 2100 op 1.8 per core.
dan moeten ze niet op de site 3.6 zetten.Dat kan en mag niet.
Het verhaaltje over 2 autos die ieder 100kmpu rijden, rijden dan niet samen 200...

Daarbij is de info zeer matig.Je weet dus niet precies wat je koopt.
Het is zoals ik nu dus beoordeel allemaal "budget"spul.Daar is de prijs ook naar.
Voor je doeleinden als beetje internetten zal het echt wel volstaan.

Ik zou zelf dan eerder bijv bij alternate kijken voor een compleet upgrade setje.
Afhankelijk van welke onderdelen jezelf nog hebt(videokaart bijv?)kan je daar wellicht een kastje en setje scoren.
Wellicht dan ook wat meer kwijt aan prijs maar wat mij betreft beter dat als de site die u gegeven heeft.
 
NIET via eBay of marktplaats zulke dure dingen kunne oplichters actief zijn. Koop via azerty of alternate de spullen die je wilt
 
Ok. dank je wel.. Ga dit systeem iig niet kopen..
En aankoop via Ebay vertrouw ik blindelings op. Ook grote aankopen doe ik daar.
Je moet er wel opletten natuurlijk bij wie. (feedbackscore)
 
Moch je iets anders tegenkomen dan horen we het wel weer.
Of je opent een topic of er iemand iets voor je kan samenstellen.

succes:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan