Pc Upgraden of Niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeB

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hey,

Ik weet niet of ik nou mijn pc moet upgraden of gewoon een nieuwe moet kopen. Ik wil namelijk graag een nieuw sneller systeem.

Ik heb het volgende systeem:

Fujitsu Siemens T-Bird:

Pentium III 500 mhz Processor
Asus P2B-VM AGP Moederbord
128 mb ram
Ati Rage 128 GL AGP Videokaart
Een 6,5 GB Harde Schijf
Samsung SD-606F DVD-Rom Drive
IDE-CD CDR/RW 4x4x32
Fujitsu Siemens Diskette Drive
Realtek RTL 8139 PCI Fast Ethernet Card
Trust Draadloos Toetsenbord+Muis

Als ik mijn PC het beste kan upgraden, met welke videokaart, moederbord enz. dan en hoeveel kost dat dan ongeveer bij elkaar.

Wat wil je ermee doen?

Maar upgraden is nu wel noodzakelijk voor je als je nog bij wilt blijven.

succes

Ik denk dat je met je huidige mobo nog een heel eind komt. Maar inderdaad, het hangt wel af van je verder nog wilt. Maar het lijkt me dat je nog en prima systeem hebt dat nog behoorlijk mee kan gaan.

Groetjes,
Bennie

Ik heb wat geld te besteden en wil dan ook echt een up to date systeem met pentium 4 enz. Maar of het dan goedkoper is om een nieuwe pc te kopen of gewoon nieuwe processor, videokaart enz.

koop dan gewoon een nieuwe. het is zowat de moeite niet waard tenzij je graag sleuteld aan pc's

succes

Oke bedankt voor je advies, ik ben zowiezo niet geweldig in computer's uit elkaar halen/upgraden/enz.

Hallo

Mij lijkt het beste om .....

Een upgrade te doen van het geheugen ....256MB i.p.v. 128....of gaan ...tot een max. van 512 MB..????

Indien je echt harde schijf ruimte te kort komt... een grotere harde schijf monteren .........

Let wel kijk eerst eens rond ... , wat een compleet systeem kost , je komt soms voor "verassingen " te staan ...een nieuw systeem kost soms minder dan de losse individuele componenten .....

Peter

Als je een nieuwe koopt zou ik hem zelf wel in elkaar zetten is een stuk goedkoper!

Geplaatst door VDK_P
Hallo

Let wel kijk eerst eens rond ... , wat een compleet systeem kost , je komt soms voor "verassingen " te staan ...een nieuw systeem kost soms minder dan de losse individuele componenten .....

Peter

Op zich is dat zeker zo vdk, maar het valt me op dat er dan vaak toch mindere componenten inzitten, voor echt een goeie pc uit a-merk onderdelen ben je als zelfbouwer een stuk goedkoper uit.

Ja, maar ik kan niet ff een computer in elkaar zetten, daar heb ik volgens mij niet genoeg verstand van...

Geplaatst door MikeB
Ja, maar ik kan niet ff een computer in elkaar zetten, daar heb ik volgens mij niet genoeg verstand van...

Hulp van een vriend - vriendin? Het is anders hartstikke leuk! (als het werkt...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan