PC Upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaboutermans

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Berichten
132
Mijn PC is gekocht in september 2007 en er is op het gebied van hardware al die tijd niks aan gedaan. Ik ben van plan het hele systeem te upgraden om het weer een tijdje mee te laten gaan.

Ik zat te denken aan een grotere harde schijf, extra geheugen en een extra brander, wanneer nodig is een nieuwe voeding ook een optie. Ik ben bereid ongeveer €300,- uit te geven.

Ik gebruik mijn pc momenteel voornamelijk om films op te kijken en te msnen. Maar wanneer ik het wat minder druk heb draai ik zwaardere aplicaties en games en dan merk ik dat het systeem er moeite mee krijgt.

De games die ik zo af en toe nog speel zijn allemaal minimaal 2 jaar oud, ik game ook maximaal 2 keer per maand dus mijn video kaart heeft het niet al te zwaar.

Mijn vraag is wat ik moet investeren en waarin om mijn systeem weer up to date te krijgen maar de toepassingen waar ik het voor gebruik.

Dit is mijn huidige systeem:

Fabrikant: Acer
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000+ 2.10 GHz
Geheugen: 2048 MB
Besturingssysteem: Windows Vista Home Edition
Video kaart: NVIDIA GeForce 8500GT
 
Wat zijn de zwaardere applicaties?
En welk moederbord zit er in je computer? Als je dat niet weet kun je even met het programma PC Wizard kijken. Geef anders het merk en type pc op.
 
nieuwe video kaart
en 1 gb aan geheugen extra

meschien ook nog ff checken of je voeding wel een nieuwe video kaart aan kan voor de rest ziet het er goed uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan