Pc upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Momenteel heb ik de volgende pc

http://images.icecat.biz/img/norm/low/548010-HP.jpg
een HP compaq Dc7600

specs:
1 gig werkgeheugen
3,4 ghz pentium 4
Nvidia Geforce 9600 GT
Windows XP home edition

Nu wil ik mijn pc gaan upgraden omdat het een veroudert systeem is geworden. Ik wil er het liefst zo goedkoop mogelijk er vanaf zijn, ik heb helaas maar een budget van rond de 200euro.

Ik wil gewoon een lekker vlotte pc waar ik goed mee kan gamen. het is niet dat ik games als crysis op high hoef te spelen, maar FIFA, PES en binnekort ook Modern Warfare 2 wil ik toch wel kunnen spelen.

Ik zat te kijken naar de volgende upgrade kit en ik vraag me af wat jullie ervan vinden.
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1081518&
Is het überhaupt mogelijk om deze kit te gebruiken in samenstelling met mijn kast?

Ik hoop op jullie hulp,

Gijs

Laatst bewerkt:
Tja, de eerste kit heeft een onboard videokaart. Was je van plan die te gaan gebruiken? Of houdt je de 9600GT?

Ben namelijk bang dat MW2 niet lekker zal lopen op de 9600GT.

Verschil tussen beide kits is wel aanzienlijk naar mijn mening. De tweede heeft een snellere processor, maar maar 2 gig geheugen en ga zo maar door.

En welk merk en wattage voeding heb je? Kans groot dat je ook die zal moeten vervangen.

De kits zijn hetzelfde toch? alleen ander mobotje
De ene is Asus en de ander Gigabyte. Het is welke merk je voorkeur heeft.

Maar de 9600GT moet het kunnen draaien hoor, de specs van mw2 zijn al bekend en stelt niet veel voor. Als je cod4 kan draaien dan is mw2 ook geen probleem

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:
• Hard Drive Requirements: 16 GB free hard drive space
• Operating System: Windows Vista/XP (but Win 7 will be compatible)
• CPU: AMD 64 3200+ or Intel Pentium 4 3.0GHz or better
• RAM: 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (VISTA) / (Assume 1 GB RAM for Win 7)
• Video Card: Shader 3.0 or better 256 MB nVidia GeForce 6600GT / ATI Radeon 1600XT or better

Zit hij met dat upgrade setje wel goed hoor.
Ik moet toegeven dat de 9600GT niet echt een game kaartje is, misschien nog een upgrade waard in de toekomst.

Maar voor dit spel is het eigenlijk niet nodig

Edit: beide kits hebben de zelfde processor AMD Athlon II X4 620 (2,6 GHz)

Laatst bewerkt:
Zeg ook niet dat het niet speelbaar zou zijn. Ik geef aan dat het waarschijnlijk niet voluit kan.

Wil je het spel lekker kunnen draaien, ga je toch meer nodig hebben als ik de verschillende berichten hierover mag geloven.

Verschil tussen de kits is er wel, maar niet aanzienlijk zoals ik noemde. Iets te snel conclusies getrokken wat dat aan gaat. Als is er wel een verschil qua geheugen. De tweede kit bevat 2 gig, de eerste 4 gig.

Cod 4 draait gewoon goed hoor met een 9600GT
http://www.youtube.com/watch?v=Vbw1NpMXY-A

Zoek maar eens filmpies op youtube.
zoeken op cod4 9600GT max.

En dat geheugen had ik weer niet gezien :)

4gig is eigenlijk een "must" op lekker te gamen. Loopt je spel en systeem ook wat soepeler op.

wat ik opmaak uit jullie antwoorden is dat ik dus voor het eerste setje moet gaan?

quad core 2,6 is een grote vooruitgang t.o.v. single core 3,4?

ja dat verschil zul je inderdaad goed merken, vooral bij multitasking.
Plus het verschil tussen 1 GB en 4GB hierdoor "ademt" je pc een stuk beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan