Hoi allemaal!
Ik weet het, ik stel nogal veel vraagjes, maar ik kom hier juist elke x weer terug omdat ik nog elke keer geholpen ben.
Ik heb een pc, al 2x hier ergens geplaatst wat de specificaties daarvan zijn. Ook al een keer gezegd dat ik hem over heb gekocht van mijn broer en ik weet dus ook dat het 3x niks meer is, haha. Dit zijn de specificaties ervan:
Fabrikant: XP LITE Install and Go! SP3 v3.06
Moederbord: Intel D845EBG2
Chipset: Intel i845E
Processor: Intel Pentium 4 @ 1800 MHz
Fysiek Geheugen: 256 MB (1 x 256 DDR-SDRAM)
Videokaart: NVIDIA GeForce2 MX 100/200
Harde Schijf: WDC (80 GB)
DVD-Rom Station: LG DVD-ROM DRD8120B
Monitor Type: Samsung SyncMaster - 17 inches
Netwerkkaart: 82801DB/DBL (ICH4/ICH4-L) PRO/100 VE Network Connection
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX: Versie 9.0c (mei 2008)
Nou wil ik er een 'goede' computer van gaan maken, waarop ik gewoon de Adobe CS Mastersuite kan draaien en wat games.
Nou heb ik niet het geld om in een keer een nieuwe computer te kopen, dus is mijn plan om elke keer stapje voor stapje een nieuw onderdeeltje te kopen voor mijn computer. Nou is mijn vraag of dit mogelijk is en waarmee ik dan moet beginnen (misschien een lijstje met volgorde?)... (En of jullie me iets kunnen aanraden natuurlijk) Ik kan mijn budget niet opgeven, maar omdat ik toch alles stapje voor stapje koop, is dit denk ik niet zo belangrijk.
Iemand raadde me ook al aan om een laptop te kopen, maar die heb ik al één voor school.
Alvast bedankt!
Ik weet het, ik stel nogal veel vraagjes, maar ik kom hier juist elke x weer terug omdat ik nog elke keer geholpen ben.

Ik heb een pc, al 2x hier ergens geplaatst wat de specificaties daarvan zijn. Ook al een keer gezegd dat ik hem over heb gekocht van mijn broer en ik weet dus ook dat het 3x niks meer is, haha. Dit zijn de specificaties ervan:
Fabrikant: XP LITE Install and Go! SP3 v3.06
Moederbord: Intel D845EBG2
Chipset: Intel i845E
Processor: Intel Pentium 4 @ 1800 MHz
Fysiek Geheugen: 256 MB (1 x 256 DDR-SDRAM)
Videokaart: NVIDIA GeForce2 MX 100/200
Harde Schijf: WDC (80 GB)
DVD-Rom Station: LG DVD-ROM DRD8120B
Monitor Type: Samsung SyncMaster - 17 inches
Netwerkkaart: 82801DB/DBL (ICH4/ICH4-L) PRO/100 VE Network Connection
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX: Versie 9.0c (mei 2008)
Nou wil ik er een 'goede' computer van gaan maken, waarop ik gewoon de Adobe CS Mastersuite kan draaien en wat games.
Nou heb ik niet het geld om in een keer een nieuwe computer te kopen, dus is mijn plan om elke keer stapje voor stapje een nieuw onderdeeltje te kopen voor mijn computer. Nou is mijn vraag of dit mogelijk is en waarmee ik dan moet beginnen (misschien een lijstje met volgorde?)... (En of jullie me iets kunnen aanraden natuurlijk) Ik kan mijn budget niet opgeven, maar omdat ik toch alles stapje voor stapje koop, is dit denk ik niet zo belangrijk.
Iemand raadde me ook al aan om een laptop te kopen, maar die heb ik al één voor school.
Alvast bedankt!