Pc upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

superjurre

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
Hallo ik zou graag wat willen weten of het nog goed is op me pc uptegraden of gewoon een nieuwe kopen.

Besturingsysteem:windows 7 ultimate 32 bits
Pc:Fujitsie Siemens Esperimo p5915
Intel(R)Pentium(R)4 cpu 3.00 Ghz (2Cpu's) ~3.0Ghz

Geheugen:1024 Mb Ram

Videokaart NVIDIA Geforce Gt 220 1256 mb.

Voor het gamen :),zoals mw2 enzo.

Kzou niet weten wat ik er meer bij moet zetten ? graag reactie over wat er nog bij moet.

(p.s Als je nog een goedkopen site weet voor een beetje game pc's post ook maar .)

Laatst bewerkt:
Als je erbij schrijft wat je dagelijkse bezigheden zijn, zou wel handig zijn.
Voor het alledaagse gebruik, lijkt mij deze configuratie meer dan voldoende.

kijk even in je andere topic, waar je om een nieuwe pc vraagt, staat al een config in voor 710 euro.

Goedkope sites ken ik niet, wel een paar dure :P

De goedkoopste gaming pc is er 1 die je zelf maakt, zelf samenstelt en onderdelen direct bij de leverancier haalt :P

kijk even in je andere topic, waar je om een nieuwe pc vraagt, staat al een config in voor 710 euro.

Goedkope sites ken ik niet, wel een paar dure :P

De goedkoopste gaming pc is er 1 die je zelf maakt, zelf samenstelt en onderdelen direct bij de leverancier haalt :P
]

hoeveel ben ik dan goedkoper uit ? en als ik mijn pc upgrade tot game pc wat zal ik dan meer nodig hebben

Als je die pc moet upgraden naar game pc koop je eigenlijk een nieuwe pc

Je hebt namelijk een nieuwe proccesor nodig gevolg is (voortaan aangegeven met >) nieuw moederbord> nieuw werkgeheugen
Dan heb je een nieuwe videokaart nodig>nieuwe voeding> mogelijk niewe kast.

Enige wat je dus niet vervangt is je hardeschijf, optische drive en je windows.
Je windows is aan je moederbord gelinkt, dus dan moet je MS even bellen voor activatie code, veder weet ik niet of je de CD hebt van je windows?

Edit: de enige site waar ik nu even op kom is die van Dell en dan de alienware pc's die starten bij 1100+ dacht ik en dan heb je niet eens zo'n hele goeie pc.
Paradiget maakt ook game pc's
Lokale winkels ook, alleen die zijn vaak wat duurder(maar nog steeds niet zo duur als alienware)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan