PC Upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

L Schotanus

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Hallo forum leden. Ik wil mijn pc upgraden mijn huidige pc heeft een amd athlon (tm) 64 processor 3200+ met 3 gb werkgeheugen. nu kwam ik deze tegen bij een webwinkel mijn vraag is kan ik hiermee weer een paar jaar vooruit Barebone Intel Core-I7 860 8192MB USB3

Met deze uitbreidingsset krijgt u het complete pakket voor uw computer. Met een Intel Core i7 860 processor heeft u maar liefst 4 x 2,8 GHz rekenvermogen. Naast het enorme 8192 MB DDR3-werkgeheugen bevat deze tuning-kit nog allerlei extra componenten. Deze componenten zijn al perfect voor u op elkaar afgestemd op het Gigabyte GA-P55A-UD3-moederbord met Intel P55 chipset en de allernieuwste USB 3.0- en SATA III-aansluitingen voorgemonteerd.

gr L Schotanus

Laatst bewerkt:
Hoi,

Sterk de vraag of de rest van je onderdelen nog 'compatible' is: harde schijf (S-ATE od IDE ....), werkgeheugen (type RAM), evt. geluids- en grafische kaart ......

Ach so ... ja.
Wat is de vraag eigenlijk .... ??

Ja als je een nieuwe grafische kaart koopt kun je zeker een paar jaar vooruit. Core i7 is net uit en op dit moment de snelste processor die intel te bieden heeft (na de i7 exterme dan) Ook ddr3 is het nieuwste geheugen dat er te krijgen is, dus daar zit je voorlopig ook wel goed bij.

ga voor een sandy bridge processor, deze zijn sneller, wat is je budget?

Ja als je een nieuwe grafische kaart koopt kun je zeker een paar jaar vooruit. Core i7 is net uit en op dit moment de snelste processor die intel te bieden heeft (na de i7 exterme dan) Ook ddr3 is het nieuwste geheugen dat er te krijgen is, dus daar zit je voorlopig ook wel goed bij.

dit is wel socket 1156 dus die Core i7 870 is niet net uit

Ik vind het mooi dat er gereageerd word, maar ik wil alleen maar weten of deze set een goede aankoop is. gr L Schotanus

Ja dit is een goede set.
Toch is sandy bridge beter

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan