Pc Upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een goede harde schijf van 500Gig of 1TB die niet te duur is, euhm max 50 euro. Iemand een voorstel?
 
haha ja de Samsung Spinpoint F3 behoort tot de snelste kwa prijs/prestatie
 
de winkel stelt een corsair voeding voor: Corsair PSU CX500 Watt
is deze even goed als de stealthx stream 2? en gaat de configuratie zoals marcel die voorstelde hier op werken?

mvg
 
zal geen verschil maken, bijde even veel watt en ook goeie merken (altans dat denk ik... corsair?)
 
ja corsair builder series zijn vrijwel het zelfde als de stealthXstream series
even goed imo
 
Heb alle onderdelen, maar ga toch een nieuwe DVD RW moeten kopen, mn huidige kan ik niet aansluiten :)
Liefst 1tje rond de 20 euro, zelf dacht ik aan DVD-RW Samsung SH-S223C Black (SATA)
 
Ik heb nu alles geinstalleerd zoals in de filmpjes wordt getoond, maar als ik mijn pc opstart komt er niets op het scherm. Mn beeldscherm zegt zelfs dat er geen entry is :s
Iemand die weet wat te doen?
 
heb je de 4pins cpu stroom kabel op het moederbord aangesloten?
 
van de cpu is het een 8 pins, die is aangesloten. De andere stroomkabel ook aangesloten. Ik hoor de pc starten, fans draaien, harde schijf laadt en DVD station ook...
 
komt de bios door zijn POST?
je hoort dan een kleine piep


ook de stroom kabel aan de videokaart aangesloten?
 
stroom ook aangesloten op videokaart, mss videokaart eens verwijderen? Geen piep gehoord :s
 
ligt aan videokaart!!!! juist eruit gehaald en nu scherm!
bedankt voor de hulp
 
Het volgende probleem...

Pc start op, voorbij bios maar dan komt scherm:

Driver Disk Preparer
...

Generate Serial ATA driver diskette? (Y/N)
Doe ik ja dan zegtie dat er geen compatibel is
doe ik nee dan zegtie re boot...
 
je moet in de bios opstarten van cd doen
want je gaat namelijk windows installeren en die staat op de cd en nog niet op de harde schijf


tijdens opstarten moet je del f1 en f2 constant in drukken zodat de pc in de bios komt
 
ok moet ik dan de CD van windows of de CD van het moederbord in de drive steken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan