Pc upgraden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is een laptop...

het kan maar of je het op dit soort settings wilt spelen (zie filmpje)
lijkt me niet slim om daar voor te gaan...
is de pc die ik je aan had geraden van 600 euro niet beter?
die kan dat spel op een betere resolutie en detail aan en het loopt ook soepeler...
is er een reden waarom je opeens voor een laptop kiest?
[video=youtube;gWRi28tQEzg]http://www.youtube.com/watch?v=gWRi28tQEzg[/video]
 
Laatst bewerkt:
Om me hier even mee te bemoeien: ik zit hier naast een pc van 400 euro (compleet, ex. Windows, ex. assemblage) waar ik GTA IV mee op ultra kan spelen, en hij loopt perfect! Als ik ga benchen met tegelijkertijd op een ander scherm een Full HD film, loopt IV nog op 37 beelden per seconde.
Wat erin zit:
AMD Phenom II X6 1045T
ASRock AM3 bordje met 8GB DDR3
500GB harde schijf (willekeurige uit het rek is goed)
XFX hd6850 (7770 kan je nu net zo goed halen)

*voordat jij (Firest0rm) opmerkingen gaat maken over dat AMD slecht is enzo, wil ik je er toch op wijzen dat GTA IV multicore ondersteunt en dit hier dus een significant verschil maakt.
 
*voordat jij (Firest0rm) opmerkingen gaat maken over dat AMD slecht is enzo, wil ik je er toch op wijzen dat GTA IV multicore ondersteunt en dit hier dus een significant verschil maakt.

?
heb ik dat ooit verkondigt dat AMD slecht is?
AMD is een prima merk en kwaliteit van de cpu zijn top
echter zijn de prestaties van bepaalde serie processors wat minder waarom dan iets aan raden als je iets beters kan kopen voor het zelfde geld...
dat dunkt me nogal:confused:

APU'S doen het trouwens prima voor de HTPC markt

ik zal maar niet ingaan op dat multicore verhaal dat doet me lijken op een boos doener...
 
Laatst bewerkt:
@Firest0rm: Sorry!! Ik begrijp je soms waarschijnlijk wat verkeerd, dat zal het eerder zijn...
GTA IV ondersteunt meerdere cores en werkt daarom sneller op een in totaal sneller systeem (meer cores * meer snelheid). Dit is mijn mening en conclusie uit benchmarks, maar aangezien jij een andere mening hebt, zal ik het verder laten rusten ;).
Om weer ontopic te gaan: zoals ik al zei speel ik zelf GTA IV op max. op een systeem van in totaal 400 euro, dus de 900 euro die wordt aangegeven, is naar mijn mening een beetje overdreven. Ik speel hier op een andere pc GTA IV ook op max met een Phenom II X4 935 met een 4850 1GB... Destijds bij elkaar 600 euro, maar dat terzijde. Nu koop je zo'n systeem voor rond de 300 euro (ontwikkelingen staan niet stil, Wet van Moore geldt ook nog steeds...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan