PC upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

reepje200

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Hallo mensen,
Ik heb recent wat nieuwe games gekocht die helaas niet zo lekker lopen, dus ik denk dat het tijd is voor een nieuwe videokaart.
Het gaat om de games: Overwatch en Fallout 4

Ik gebruik momenteel deze setup:
CPU: AMD Phenom II X6 1035T (2.6 Ghz)
GPU: ATI Radeon HD 5750 1GB
Moederbord: Acer FRX780M
PSU: 385 watt
RAM: 6Gb DDR3
Windows: Windows 7 ultimate 64 Bit
HDD: 1000GB 5400RPM

Zou iemand weten welke videokaart geschikt zou zijn voor dit wattage en moederbord?

Kijk eens hier voor de geadviseerde systeem-eisen voor Fallout4...
Dat ga je, met alleen een nieuwe videokaart, niet redden met deze hardware ( niet op fatsoenlijke frame-rates ).
Geen idee hoe je met je geheugen zit naar de voeding zul je zo wie zo moeten vervangen voor een zwaarder type van een A-merk.
Daarnaast is je HDD ( 5400 Rpm ) ook niet echt geschikt als OS-drive, daarvoor kun je beter een SSD pakken of minimaal een normale 7200 Rpm HDD.

Anders gezegd: ik zou voor een nieuw systeem gaan i.p.v. een hoop geld te investeren in deze oude setup.
Dat gezegd hebbende: je Windows7 kun je alleen meenemen als je een retail-licentie hebt, een OEM -type kun je op een nieuw systeem niet activeren..

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie

Welke onderdelen zouden dan wel nog bruikbaar zijn om die games op te runnen? dan bewaar ik die nog als ik een nieuwe setup koop, en kan ik daar misschien op besparen.

Ik zou niets meenemen maar voor een volledig nieuw systeem gaan en deze pc proberen te verkopen voor niet te duur, denk dat je daar meer mee opschiet.
Misschien heb je wat aan deze info.
Lees dat artikel eens, dan heb je een idee over mogelijkheden en prijzen.
Uiteraard kun je genoemde systemen aanpassen aan je wensen en budget.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan