Pc upragden

Status
Niet open voor verdere reacties.

barrydegeeg

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2015
Berichten
7
Hallo, ik heb een pc met de volgende specs, ik game voornamelijk.

i7 3770 4x 3.4Ghz
Gtx 550ti
Msi Z77A-G43
1TB HDD
128GB SSD
500W PSU

Nou wil ik dus mijn pc upgraden, ik wil graag een msi gtx 970 kopen en mijn pc stiller maken. En aan mijn 500W PSU heb ik dan denk ik niet meer genoeg. Hoe krijg ik mijn pc stiller en wat voor PSU heb ik nodig en wat is de beste stille case voor rond de 60 euro?

Mvg barry
 
Tenzij je een slecht merk PSU hebt of extreem wil overclocken zie ik niet waarom de 500W voeding niet voldoende zou zijn, eerlijk gezegd.

Qua geluid weten we nu niet wat het meeste geluid maakt aan je huidige PC. Zijn de huidige casefans dan zo luid?
 
Ik heb een coolermaster psu; vooral mijn cpu maakt veel geluid en de psufan, de gpu ook maar die wordt vervangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, een 500W Coolermastervoeding moet een GTX970 wel kunnen trekken. Een stillere koeler voor op de processor kan je zeker overwegen. Als je vindt dat je de voeding teveel hoort: dat kan je enkel oplossen door de voeding te vervangen.

Kijk ook even na hoeveel werkgeheugen je precies hebt: voor de huidige games is 8GB toch echt wel een must (en soms al een vereiste!). Heb je 8GB of meer dan zit je voorlopig goed.

Qua behuizingen wil ik deze suggestie aanreiken:
http://tweakers.net/pricewatch/430471/corsair-carbide-100r-silent-edition.html
(maar er zullen vast ook nog meer mogelijkheden zijn)
 
Welke goedkope, stille cpu cooler kan je me aanbevelen? En ik heb 8gb ram.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een case maakt nooit lawaai, misschien de fans die er in zitten? 40dB is net hoorbaar voor het menselijk oor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan