pc valt constant uit na virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor Middelko

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Beste forumgebruikers,
ik zit met een probleem, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb net een groot virus probleem gehad, dat ik met veel omwegen gelukkig heb opgelost. Het enige is dat mijn computer tijdens het opstarten zegt dat hij
c:\windows\system32\j5201038.dll niet kan vinden
Vervolgens valt mijn computer de hele tijd uit (variabel). Nu doet hij het bijvoorbeeld al 2 uur wel zonder uit te vallen.
Iemand een idee wat er in godsnaam aan de hand is?
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,

Victor Middelkoop

Ik zou het ook in die hoek zoeken. Lijkt erop of je pc koorts heeft!

Dat dll bestand geeft aan dat er toch nog rommel op je PC zit, dll bestand weg maar wart het oproept niet.

En over het afsluiten.
Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp reboot of vastslaat, en zet die hier eens neer.

Ook in te stellen, bij een opstart, door F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatich opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".

hoi allemaal,
ten eerste: thanks voor de reacties.
Everest heb ik, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik aan al die gegevens moet zien :)
Verder, vraag ik me af, kan ik dat dll bestand niet ergens opnieuw downloaden?
Omdat als hij opstart hij zegt dat hij de opgegeven module niet kan vinden...
groetjes,

victor
ps ik hoor mijn ventilator nog gewoon draaien

Klik in everest op "Computer >> Sensors >> Klik dan in de menubalk op >> Rapport >> Snel rapport - sensors >> Zuiver tekst >> Kopieer dan de tekst onder het kopje 'Sensors' hier in"

Je hebt dan zoiets:

Sensoreigenschappen:
Sensortype Winbond W83647HF (ISA 290h)
Moederbordnaam Asus A8V-E Series
Enz..

Victor, het feit dat de fan draait wil nog niet zeggen er koeling is. Is alles stofvrij binnenin?

Ron

hoi allemaal,
xp heb ik er opnieuw opgezet, computer werkt weer als vanouds.
bedankt voor de reacties!

victor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan