Pc valt elke keer uit, en geeft twee foutmeldingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurwerker

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2008
Goeden dag, mijn pc start elke keer opnieuw op. Het licht niet aan het geheugen (die heb ik vervangen ) Na het opnieuw opstarten komt er te staan dat de pc door een ernstige fout opnieuw is opgestart. c:\docume~1\willem~1\locals~1\temp\WER7864.dir00\Mini053108-01.dmp

de tweede is \WER7846.dir00\sysdata.xml

ik kom er niet achter wat de fouten zijn :( wie o wie kan me helpen:thumb:

mvg Willem Boer

Welkom bij de Helpmij!

Dat gebeurt nooit zomaar zonder reden / zonder recente "gebeurtenis". Wat is er recent aan het systeem veranderd ? (Hardware- of softwarematig)

Laatst bewerkt:
wat er ook aan verandert is, ik zou het proberen te herstellen met de installatie-cd van xp

wat er ook aan verandert is, ik zou het proberen te herstellen met de installatie-cd van xp
Aangezien je niet reageert, zal ik maar toelichten waarom ik het een onverstandige actie vind om te gaan repareren.

Je komt er dan nooit achter wát de oorzaak is geweest, met als gevolg dat je met beetje "geluk" binnen no time weer hetzelfde geduvel hebt.

Derhalve repareren / herinstalleren als álle andere opties geen soelaas bieden.

Hoi !

@Pasja: helemaal eens met je laatste post !

Is n.l. in principe bijna nooit een software-fout !

Als @TS "automatisch opstarten bij een fout" zou uitschakelen krijgt hij 99% zeker de melding 0x0000007b.

Greetz,

Harry.

ik dacht dus ook dat het aan het geheugen lag, dus had ik gelijk zonder het te testen er nieuwe in gestopt.
Maar dat is dus niet het probleem:(

Waarom beantwoord je de gestelde vraag niet? Mensen willen je helpen en je antwoordt simpelweg niet?

Aangezien je niet reageert, zal ik maar toelichten waarom ik het een onverstandige actie vind om te gaan repareren.

Je komt er dan nooit achter wát de oorzaak is geweest, met als gevolg dat je met beetje "geluk" binnen no time weer hetzelfde geduvel hebt.

Derhalve repareren / herinstalleren als álle andere opties geen soelaas bieden.

Hoi !

@Pasja: helemaal eens met je laatste post !

Is n.l. in principe bijna nooit een software-fout !

Als @TS "automatisch opstarten bij een fout" zou uitschakelen krijgt hij 99% zeker de melding 0x0000007b.

Greetz,

Harry.

Ja Ok daar zullen jullie dan wel gelijk in hebben zeker :)

Allesinds meer ervaring dan mij :P
Ja ik had dat gewoon voorgesteld omdat wanneer ik zoiets zou voorhebben ik toch niet meer zou weten wat ik gedaan zou hebben omdat ik niet elke dag gewoon afsluit en de volgende morgen volledig opnieuw opstart(meestal gewoon stand-by of de laptop blijft gewoon draaien 's nachts)

Dus softwarematig zou ik het niet weten op dat moment dan, hardware verandert is bij mij nooit de oorzaak want daar ben ik niet vertrouwd toe. Maar misschien de TS wel, ik weet het niet

Ik wilden even melden dat de problemen verholpen zijn :) Ik heb dus de geheugen vervangen en de pc draaid weer als een tierelier:thumb:

Mvg Willem Boer

Hoi !

Q.E.D. !

Zoiets merkte ik al op in m'n eerste post, toch ?

Fijn dat het is opgelost.

Greetz,

Harry.

wel goed dat het dan is opgelost :thumb:

Maar ik dacht dat je al eens had gezegd dat je er eens een nieuw geheugen had ingestoken :confused: :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan