pc valt geregelt uit bij downloaden vn torrents

Status
Niet open voor verdere reacties.

freezera

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
hey ik gebruik al heel lang bt. en ik heb altijd hetzelfde voor namelijk ik ben bezig op men pc en ineens reset die gewoon zonder er aanleiding is dit gebeurt alleen maar als bt opstaat maakt ook niet uit welk programma ik gebruik het originele programma of bitlord en dit is HEEL vervelend want zo kan ik niet aan 1 stuk downloaden.
weet iemand wat dit zou kunnen zijn??
alvast bedankt!

blijkbaar stel ik moeilijke vragen :D nouja zijn ook problemen waar ik ni direct een antw op weet en kzit veel voor men pcke dus kweet wel iets :D ma kdenk dak weet wa het probleem kan zijn namelijk ik heb 3 HD's en bij 1 vn men torrents (23GB) :D duurt vrij lang nat. download ik naar een andere vaste schijf die meer dan groot genoeg is. terwijl al men andere torrents op dezelfde schijf worden gedll. en men pc valt alleen maar uit als ik download naar die andere schijf dus ik denk dat het daar aan ligt (heb nog niet geprobeerd bestand te verplaatsen) dus dit denk ik

big greetzz

ps: als iemand een antwoord heeft op deze vraag : http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=212312
zou leuk zijn ;)

Ten eerste, leer eens fatsoenlijk en duidelijk typen want op deze manier snapt echt bijna niemand waar je het over hebt.

Maargoed je hebt dit probleem echt alleen als je iets doet met bittorrent?
Heb je al gescand op virussen?

Het uitvallen van een pc ligt vaak aand of de temperatuur van je processor wordt te hoog, of je voeding trekt het niet omdat je teveel in je pc hebt zitten. Wat zit er nog meer in je pc behalve die 3 hardeschijven en hoeveel WATT kan je voeding geven..?
Welk OS gebruik je?
Bij dit soort vragen graag veeeel meer informatie geven

1.momenteel zit er maar 1 DVD brander in en nog een diskettedrive en voor de rest gewoon videokaart geluidskaart... niks speciaals meer.

en ja ik heb dit alleen maar als ik bittorrent start.
en zoals ik al zij zit er geen echte regelmaat in dus aan men tempratuur ligt het zeker niet. ook niet aan men voeding.

ik denk eerder dat het zich in de richting van het os of bios situeert.

thx vo de reatie alvast!

Geplaatst door freezera
1.momenteel zit er maar 1 DVD brander in en nog een diskettedrive en voor de rest gewoon videokaart geluidskaart... niks speciaals meer.

en ja ik heb dit alleen maar als ik bittorrent start.
en zoals ik al zij zit er geen echte regelmaat in dus aan men tempratuur ligt het zeker niet. ook niet aan men voeding.

ik denk eerder dat het zich in de richting van het os of bios situeert.

thx vo de reatie alvast!

Wat betreft die regelmaat is het geen argument dat het NIET aan de temperatuur zou liggen. Ik heb er ervaring mee namelijk, en mijn pc viel heel onregelmatig uit. Het is alleen zo dat bittorrent programma's nou niet echt veel kracht van je processor vragen dus, dat is een beter argument. Neemt niet weg dat het niet erg is om het toch maar even te checken. Programma's als motherboard monitor/speedfan etc kunnen je temperatuur uitlezen. (asusprobe voor asus moederborden)
Kan overigens ook gewoon in je bios uitlezen
Kijken of je overal de nieuwste driver van hebt. Ook bios van je moederbord flashen met de nieuwste versie is altijd nuttig. Ook windows service pack 2 installeren. Als dat allemaal niet helpt gewoon Windows helemaal opnieuw installeren. Als dat ook niet helpt kan je er redelijk van op aan dat het een hardware probleem is.

Wat heb je trouwens voor de rest voor hardware?
Merk van je moederbord, geluidskaart, videokaart, hardeschijven, dvdspelers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan