PC valt gewoon uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikey84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
hallo ik heb sinds kort mijn pc geformateerd en weer opnieuw geinstalleerd met windows xp.maar na tijdje als de pc aan is valt hij uit en gaat ook niet weer automatisch aan hij blijft uit.als ik hem opnieuw weer aan doe doet hij dat na een tijdje weer. weet ieman het probleem? alvast bedankt

Moederbord (chipset) drivers ook geïnstalleerd?
Apparaatbeheer ziet er normaal uit?

Had je deze problemen ook al voor het formateren? Was dit de reden om te formateren.
Maak anders ook je kast eens open (spanning eraf) en check of alle kaarten goed in de sloten zitten en ook het geheugen even voorzichtig aandrukken. Daarna alle kabels goed vast......
Je zou ook je geheugen eens kunnen checken met dit progje.

Grtz.

Had je deze problemen ook al voor het formateren? Was dit de reden om te formateren.
Maak anders ook je kast eens open (spanning eraf) en check of alle kaarten goed in de sloten zitten en ook het geheugen even voorzichtig aandrukken. Daarna alle kabels goed vast......
Je zou ook je geheugen eens kunnen checken met dit progje.

Grtz.

Je processor zou wel eens niet goed meer vast kunnen zitten(heb dit probleem ook voorgehad.

Hallo

C.p.u./systeemkast/voeding koeling nog o.k. en stofvrij ???

Peter

pc valt gewon uit

hallo jongens ik heb alles gedaan en gecheckt wat jullie zeggen ik heb em stof vrij gemaakt de kabels gecheckt geheugen goed aan gedrukt maar ik heb nog steeds geen sucses.zou het misschien ook niet aan de hardeschijf kunnen liggen wat vaak ook op het moment dat ik meerdere dingen te gelijk doe valt hij ook weleens uit.het gebeurde ook toen ik mijn ipod een paar keer aansloot viel hij ook uit.ik had die problemen niet tijdens het formateren en het instaleren van het besturings systeem.ik zal ook fv het progje gebruiken om te kijken wat hij aan geeft voor het geheugen.ik heb verder echt alles gecheckt maar geen restultaat even leek het erop dat hij het deed want hij bleef langer aan als normaal.ik hoop dat jullie nog wat andere sugesties hebben zodat hij et weer gaat doen en anders zal ik hem toch moeten laten na kijken wat mij weer geld gaat kosten.

Als je denk dat het je HDD is dan moet je eens goed luisteren want dat heb ik ook al eens gehad.

Dan hoor je de hdd proberen op te starten op een gegeven moment maar dan hoor je ook een geluidje alsof hij vast zit.

Heb je de temperatuur als een in de gaten gehouden van alle componenten?

Heb je misschien al een in de event viewer gekeken wat daar staat?

Ik weet niet of je de engelse of nederlandse versie van xp hebt maar in de engelse kom je hier door naar configuratiescherm=>administrative tools => eventviewer te gaan.

Bij de nederlandse is dat volgens mij:
configuratiescherm=>systeem beheer=> eventviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan