Pc valt plotseling uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

master09

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Hallo,
Ik heb vandaag een 500GB hardeschijf gekocht. heb hem geinstaleerd maar hij deed het niet. heb ik de kabels omgewissels met de hardeschijf die er al in zat. hij werkte prima, windows 7 stond er al op. maar op het moment dat hij aan het opstarten is of als hij even aan staat valt hij helemaal uit. niet alleen de hardeschijve vallen uit maar de hele computer. wat kan het zijn? ik heb al geprobeerd het zonder de nieuwe hardeschijf maar blijft het zelfde probleem.

Mvg Maikel

Heb alles nagekeken maar kan geen los kabeltje gevonden, hij start wel gewoon op maar valt daarna uit.

Hoi,

Ook in de oude situatie valt hij dan ook uit? zou dat eerst eens proberen.

Wat ik al vertelde in mijn verhaal heb ik dan hetzelfde probleem.

Hoi,

Dan hou ik het erop dat je onbewust iets los of half hebt gestoten met de inbouw geheugen zit nog goed in de sloten? als hij even opstart gaan de ventilatoren dan draaien?.

De ventilatoren draaien gewoon. Ik ga even kijken of het geheugen goed in de sloten zit.

Probleem opgelost! Processoren werden te heet waardoor de beveiliging aanging. daardoor sloeg mijn pc af. Kwam door een half loshangende koeler waar je niet veel van kon zien.

Hoi,

Fijn voor je,:thumb::thumb: dat hij weer werkt toch wat los gestoten onbewust kon ook niet anders als hij vooraf nog goed werkte.;);)

Dankje! Het probleem was dat je er verder niks van merkten dat hij los zat maar dat hij niet goed op de cpu aansloot om te koelen. Thnx voor je hulp!

Hoi,

geen dank graag geholpen al heb je het zelf opgelost:thumb:

10 euro voor ejugd, Ik val onder de jeugd maar is dit 15 euro per jaar of per kwarttaal of per maand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan