Mijn pc valt steeds uit en ik krijg een blauw scherm voordat hij weer opnieuw opstart.
Het programma Bluescreenview gedownload. Dit zijn de resultaten:
Bug check string is:KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR
Bug check code is:0x00000077
Caused by driver:ntoskrnl.exe
Via Windows verkenner schijfcontrole geprobeerd uit te voeren maar deze blijft (urenlang) hangen bij stap 2 (of 3?): de indexen.
Ook mijn norton360 virusscanner kan geen virusscan doen op harde schijf omdat dan pc uitvalt.
Ik constateer ook dat als ik bijv. word-bestanden wil opslaan, dit regelmatig niet lukt en dat dan de pc uitvalt. Bij het opnieuw opstarten staat er een soort leeg bestand (1 kb) met ~$ voor de bestandsnaam en het word-logootje is dan lichtblauw (?).
Oplossingen ?
Alvast bedankt.
tomaraya
Het programma Bluescreenview gedownload. Dit zijn de resultaten:
Bug check string is:KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR
Bug check code is:0x00000077
Caused by driver:ntoskrnl.exe
Via Windows verkenner schijfcontrole geprobeerd uit te voeren maar deze blijft (urenlang) hangen bij stap 2 (of 3?): de indexen.
Ook mijn norton360 virusscanner kan geen virusscan doen op harde schijf omdat dan pc uitvalt.
Ik constateer ook dat als ik bijv. word-bestanden wil opslaan, dit regelmatig niet lukt en dat dan de pc uitvalt. Bij het opnieuw opstarten staat er een soort leeg bestand (1 kb) met ~$ voor de bestandsnaam en het word-logootje is dan lichtblauw (?).
Oplossingen ?
Alvast bedankt.
tomaraya