Heey ik heb dus een nieuw moederbord gekocht wegens een ongelukje met koelpasta. Het is de zelfde als de eerste en ik heb alles het zelfde aangesloten. Echter als ik hem aan doe valt hij elke keer uit al voor hij windows kan opstarten. Dat probleem heb ik al eerder gehad en dat bleek een HW probleem. Dus ik alles er weer uit en weer erin. en tog het zelfde resultaat. Hij is te kort aan om te heet te worden lijkt mij want na nog geen minuut is ie al weer uit. Heeft dit te maken met het feit dat het moederbord nieuw is? of zie ik iets over het hoofd?
Het is een Asus Barebone soket 775 met een Celeron D erin. Heb ook P4 maar die werd op de oude moederbord veel te heet (bijna 90 graden)
Kan het misschien aan de voeding liggen? Of misschien aan de nieuwe vloeibare koelpast? Daarvoor zat er klei-koelpasta op...
Heb wel een nieuwe videokaart erin gedaan vlak voor het ongelukje met dr koelpasta maar toen deed ie het gewoon. Ook heb ik een wlan erin gebouwd maar ook zonder die valt ie uit(die deed et ook in de vorige gewoon)
Hoop dat iemand een handige tip heeft of iets van dat.
Groetjesss
Het is een Asus Barebone soket 775 met een Celeron D erin. Heb ook P4 maar die werd op de oude moederbord veel te heet (bijna 90 graden)
Kan het misschien aan de voeding liggen? Of misschien aan de nieuwe vloeibare koelpast? Daarvoor zat er klei-koelpasta op...
Heb wel een nieuwe videokaart erin gedaan vlak voor het ongelukje met dr koelpasta maar toen deed ie het gewoon. Ook heb ik een wlan erin gebouwd maar ook zonder die valt ie uit(die deed et ook in de vorige gewoon)
Hoop dat iemand een handige tip heeft of iets van dat.
Groetjesss