PC valt steeds uit scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreydude

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Berichten
60
Ik kom terug van een week Barcelona en daarvoor was er nog niets mis met de computer.
Gister avond viel ineens mijn PC uit met 'No signal' op m'n scherm na zo'n minstens 5 uur gamen. Dus ik start hem weer op en na 5 minuten valt hij weer uit met 'No signal' op me scherm.

Ik zou niet weten wat er aan de hand is maar het gebeurd ook wel eens na 20 minuten of na het opstart scherm. Ik heb al wat dingen geprobeerd zoals de videokaart eruit halen en op de onboard videokaart laten draaien maar daarmee gebeurde precies hetzelfde.

Ik heb zelfs mijn voeding verwisselt met mijn oude voeding. En het zelfde probleem kwam weer terug. Ik kan niks doen op de computer soms als ik geluk heb kan ik er 20 minuten op en ineens valt hij uit.

Het gebeurd trouwens zo ik zie het scherm ongeveer 2x knipperen zwart/grijs beeld en dan 'No signal' terwijl de PC rustig door draait volgens mij. Maar de eerste keer gisteravond dat dit gebeurde viel de PC uit en starte die opnieuw op met 'No signal'

De ventilator draait nog wel gewoon zoals normaal dus dat kan het niet zien lijkt mij.

De temperaturen wil ik wel even gaan bekijken als iemand een programma weet waarmee.
 
Ik heb een tijdje zitten te kijken met PC wizard 2008 naar de temperaturen.
Ongeveer 1 minuut.

CPU Temp - gaat van de 20 > 13 > 26 > 28 > 17 > 11 > 39
van de 20 naar 13 graden enz.

CPU voltage - 1.328Volt

Core #1 - ALTIJD 7 graden

GFX Temp 40 - 43 graden

EDIT:
Dit klopt niet want heb net Speedfan bekeken..
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn de speedfan uitslagen
2rnh16g.jpg


Ik ben wel sprakeloos dat ik dit via de PC die steeds uitvalt kan posten.

Net de PC 2 uur aanlaten staan zonder iets te doen, ik start MSN(messenger) op en Internet Explorer en meteen na 2 minuten valt de PC weer uit naar 'no signal'

Maar nu doet die het weer even, misschien valt die zo spontaan weer uit.
 
het enigste wat ik weet is dat dit vaak gebeurt bij mensen die hun computer een lange tijd hebben, vervolgens hem nooit open maken en zo komt er een HELEBOEL stof in de computer.

hierdoor wordt de processor erg warm en gaat hij op slot (voor de veiligheid), computer valt uit en start opnieuw op.

Kijk ff naar stof enzo als je echt heel veel hebt dan zal ik het als ik jou was wat weghalen, anders zou ik niets weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan