pc valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullmastiff40

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
370
pc valt constant uit,om hem aan te krijgen kan ik alleen de stekker eruit halen..erin en dan kan ik opstarten.
Zit nu op de veilge modus,geprobeerd om op virussen te checken...maar dat red hij niet...valt ook uit.
Wat kan het zijn.
Geprobeerd herstelsysteem..heeft ook niks uitgehaald,ik heb Windows xp.
Niks gedownload of iets geinstalleerd.
 
wat voor type computer heb je?
krijg je nog foutmeldingen te zien? zo ja wat zeggen die?
hoor je piepjes bij het opstarten?

hoe meer info hoe beter je kan worden geholpen met je probleem.
 
Onlangs nog nieuwe hardware bij geplaatst? Het kan zijn dat je voeding niet genoeg vermogen kan leveren voor je systeem. Kijk hier eens hoeveel piekvermogen je systeem vraagt (redelijke schatting) en controleer of je voeding hier ook aan voldoet.
 
Een pentium4.
Nee geen foutmeldingen,het beeld is gelijk zwart en uit..en kan dan ook niet via de knop aanzetten.
Hoor ook geen piepje.
 
Nee geen hardware geplaatst.
Voorlopig doet hij het nu al een tijdje:(
Die link snap ik niet wat ik moet doen:eek:
 
Geplaatst door bullmastiff40
Nee geen hardware geplaatst.
Voorlopig doet hij het nu al een tijdje:(
Die link snap ik niet wat ik moet doen:eek:

Choose the type of machine you want to calculate Oftwel klik op AMD of Intel. In jouw geval dus Intel. Alleen dan moet je aangeven welke componenten er in je systeem zitten. En ik krijg de indruk dat je dat vast niet weet.

Nu is daar wel een programmaatje voor om dat uit te vinden, alleen dan moet je computer wel kunnen draaien... :confused:
 
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden..denk ik want hij is niet meer uitgeweest.
Ik had een word document openstaan die iemand gestuurd had,en als ik dat open heb staan gaat hij uit...heel raar:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan