PC Valt Steeds Uit :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

barry123best

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Berichten
33
Mijn probleem is dat mijn PC heel vaak uitvalt.
Dit gebeurd alleen als ik een spel speel, een .WMV bestand open (maakt niet uit welke grootte)
Google Picasa open. Ik heb mijn PC al stof vrij gemaakt. ik heb ik de temperaturen bekeken maar volgens mij vallen die reuze mee.
Ik krijg nooit bluescreen. Soms valt het beeld weg en komt daarna weer terug maar kan dan niet eens normaal een venster slepen, maar meestal valt gewoon gelijk de hele pc uit en restart dan. Videokaart lijkt mij onmogelijk die heb ik namelijk al vervangen.
Weet iemand wat er mis kan zijn???
 

Bijlagen

  • SpeedFan.GIF
    SpeedFan.GIF
    20,6 KB · Weergaven: 77
Voltage 4 2.07 Volts [0x22] (+12V)

Hopelijk klopt dit niet, anders heb je nog geluk gehad dat je PC nog leeft. De 12 volt lijn geeft volgens dit maar 2 volt door!
 
Hopelijk klopt dit niet, anders heb je nog geluk gehad dat je PC nog leeft. De 12 volt lijn geeft volgens dit maar 2 volt door!
klopt dit wordt een nieuwe voeding en dan hopen dat je processor het heeft overleeft. het is volgends mij bij jou toch wel tijd voor een nieuw systeem
 
Zou trezor toch gelijk hebben.
Maar het is wel vreemd,de hdd motor heeft ook 12 volt nodig.
In theorie zou de pc niet eens op kunnen starten.
Het zal wel een moment opname kunnen zijn.
 
Ehm...

Zou trezor toch gelijk hebben.
Maar het is wel vreemd,de hdd motor heeft ook 12 volt nodig.
In theorie zou de pc niet eens op kunnen starten.
Het zal wel een moment opname kunnen zijn.

word dan inderdaad tijd voor een nieuw systeem ja, had dat zelf nog niet eens gezien.
thanx :thumb: heb nu ook niet zo'n gek snelle pc. ik ga binnenkort ook een nieuwe kopen maar zou ook nog even leuk zijn als ik deze een beetje aan de gang kan krijgen :)
 
Anders even kijken of je ergens een voeding kan vinden en kijken of deze blijft werken.
 
word dan inderdaad tijd voor een nieuw systeem ja, had dat zelf nog niet eens gezien.
thanx :thumb: heb nu ook niet zo'n gek snelle pc. ik ga binnenkort ook een nieuwe kopen maar zou ook nog even leuk zijn als ik deze een beetje aan de gang kan krijgen :)



AMD sempron 3000+ word al een tijdje niet meer gemaakt.
5 jaar,schat ik.
 
Anders even kijken of je ergens een voeding kan vinden en kijken of deze blijft werken.

Hoi, ik heb de voeding vervangen maar loopt nog steeds vast. ook hierbij heb ik weer een log bestand aangemaakt met CPU ID maar het voltage blijft rond de 2 volt :(
 

Bijlagen

  • BART-BOVEN-PC250W.txt
    58,7 KB · Weergaven: 58
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan