PC valt stil

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2012
Berichten
4
Mijn PC heb ik juist binnengebracht en terug gekregen nadat hij vanzelf in slaap modus gaat en niet meer aan slaat, enkel via de knop op de bak van de PC.

- de PC heeft windows 8 / is amper 2 jaar oud / en zelf een nieuwe harde schijf / geen virussen.

Na een 30 tal minuten of meer valt de PC stil in slaap modus terwijl dit niet geprogrammeerd is , en ook het lampje van muis brand niet meer onderaan.
Ook andere USB poorten reageren niet meer

Je moet iedere keer de PC herstarten met de knop , de winkel heeft het moederbord niet vervangen.

WAT IS ER AAN DE HAND, want ik ben die PC zo beu (om iets van te krijgen !!!)
 
Dat heb ik ook aan de hand gehad.
Heb je soms last dat je pc teveel lawaai maakt?
Als dat zo is moet je uw verkoeler/transformator verwanderen.
 
De PC werd net stofvrij gemaakt door de winkel maar als je hem aanzet gebeurd het soms dat de fans een hel lawaai maken.

Niet te verklaren waarom de PC na onbepaalde tijd in slaapstand gaat en niet terug kan aangezet worden, de winkel reageerde ' kortsluiting in één van de USB kabels die aangesloten zijn' printer/webcam of toetsenbord ... heel vreemd
 
Als dat zo is, dan kan je het zo uitsluiten: koppel die kabels tijdelijk los (op die van je toetsenbord na natuurlijk, typt anders lastig :p).
 
hebben ze ook de .1.*adapter voor de netstroom*opengedaan en geken of er geen van die .2.**batterijachtige dingen** kapot waren of begonnen uit te puilen of bol kwamen.
eventueel kwam er daardoor een electische schok op der verkeerde plaats en viel de pc uit door overspanning van de veiligheidsdraad in zo een wit buisje die je er of niet kunt uithalen. In het slechtste geval(voor de portemonee) koop je een nieuw moederbord.
Het kan natuurlijk ook liggen aan de adapter voor netstroom die te zwak is tegenoover het moederbord
dus met andere woorden, het moederbord vraagt meer wattage dan de adapter van netstroom aankan.


.1.*in het Engel power supply*
.2.**in het Engels(weeral)capasitoren**


:p:D:p:D
 
Laatst bewerkt:
@pcexpert,

Ik heb je emailadres verwijderd, support kan prima via het forum.
 
@satshow(waarom dit erbij?)
bedankt, weer iets over deze site bijgeleerd.
 
Dat doe ik dat de persoon in kwestie weet over wie het gaat en het valt ook beter op zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan