Pc valt uit als hij windows laad, na lange tijd(1 maand) doet hij het 1 dag

Status
Niet open voor verdere reacties.

robke15

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Hallo,

Ik heb een probleem van mijn pc waar ik een beetje mee game etc. staat meestal een halve dag of een hele dag aan.

specificatie's:

E6700 @2,66
6gb kingston ddr2
geforce 8800GTX ultra 768mb
1x 160gb hdd 1x 250gb hdd
22 inch beeldscherm
580watt black power voeding(2 jaar oud)

Als ik mijn pc opstart na een maand of 2 maanden dan doet hij het.. volle prestaties meestal.
Maar na een halve of een hele dag dan valt hij uit en gaat hij opnieuw opstarten en dan de heletijd. Dag later doet hij het nog 2 dagen later ook nog. maar op ten duur als ik de pc gewoon een lange tijd nie in het stroom heb laten zitten dan doet hij het weer heel even.
Zou de voeding gewoon op zijn of wat zou er met de pc zijn?

Bvd

l Robben

niemand die dit probleem ook heeft gehad ofzo?
Reageer aub, ik zit namelijk al een tijdje met dit probleem
en ik heb geen zin om een nieuw moederbord te kopen en een nieuwe voeding want ik kom er niet uit waar het aan ligt!

***** site 2e keer dat NIEMAND reageert ofzo dit is de laatste bericht watje zult zien hier van mij;)

zo slecht geworden vergeleke 2 jaar terug

Tjah.. Als het dan zo slecht is, stel je vraag dan ergens anders.
Maakt mij niet uit hoor, maar met een hoop geklaag wordt het ook niet opgelost.
Aardig blijven doet het meestal wel beter, maar goed, er zijn ook mensen die zich daar niets van aantrekken.

Anyway, wat heb je allemaal al geprobeerd om het op te lossen, dan kunnen we dat wegstrepen namelijk.

hehe eindelijk antwoord! Sorry dat ik zo boos reageer maar t is namelijk al 2 of 3x gebeurd dat niemand reageert ofzo terwijl er op andere topic's wel snel gereageert word. Ik blijf altijd aardig maar mijn geduld raakt ook op.
Daar baal ik van.
maar ik heb de voedingkabels nagekeken, of de stekkers loszaten ofzo. Ik heb ook de bios gereset. Maar ik weet niet of het nou het moederbord of de voeding het is. Ik heb geen zin om ze allebij te vervangen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je een andere voeding in de buurt waar je mee kunt testen? Zo ja, probeer dat even.
Zorgt dat niet voor een oplossing, probeer dan de veilige modus (door op F8 te drukken tijdens het opstarten) even en kijk hoe dat gaat.

Oja, veilige modus enzo heb ik ook geprobeert hij slaat telkens maar af, en hij loopt ook onstabiel de pc. Ik verwacht zelf dat de voeding kapot is maar een paar mensen die ik ken zeiden dat het het moederbord ook kon zijn.

Daar gaan we dan dus achter komen als je aan een andere voeding kunt komen. Als je pc dan nog steeds crasht verdenk ik ook je moederbord.

crashen is toch het krijgen van het blauwe scherm? dat doet hij in ieder geval niet, hij start gewoon steeds opnieuw op en dan blijft het aan de gang. Bij het laad scherm en dan poef uit en weer aan enzo.. alleen ik vind het zo vreemd dat hij het na een aantal weken wel een dag doet.

?

Crashen is gewoon een algemene term voor uitvallen (in de pc wereld dan)... Kan met een blauw scherm zijn, hoeft niet.
Ga nou eerst die voeding maar testen, dan komen we verder.

Oke dan weet ik dat. Dan zal ik binnen kort weer een reactie plaatsen, hou het maar in de gaten want de rest reageert volgens mij gewoon niet:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan