Pc valt uit bij aansluiten rand apparaatuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

swallav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
MIjn Hp pavillion is inmiddels 3.5 jaar oud maar begint nu kuren te vertonen. Elke keer als ik rand apparatuur zoals een kop telefoon of usb stick in mijn desktop steek, reboot hij automatisch. De hardware in verder nog orgineel en er is ook niks bij gekomen. Wat me ook opvalt is dat hij soms gewooon door blijft rebooten op het moment dat mijn printer of mijn koptelefoon er in zit. Dan start hij op maar voor ik me kan aanmelden is alweer aan het rebooten. Aan de printer of koptelefoon ligt het niet. Op andere pc's doen ze het beide prima. Ook als ik mijn printer via het netwerk aansluit gaat het goed. Waar ligt dit aan. Is mijn moederboard overleden of geeft mijn voeding niet meer stabiele voltages? Alvast bedankt voor de moeite.

(met rebooten bedoel ik dat het gewoon in eens uitvalt en dan weer opnieuw opstart)

Ik ben nu bezig met een live cd'tje van ubuntu. Waarschijnlijk zal ik daar hetzelfde probleem hebben. Ik zal het resultaat melden.

overweeg eens een herinstallatie van windows.

Een herinstallatie van windows?

Ik heb een hekel aan dit soort reacties, een herinstallatie terwijl er
andere mogelijkheden zijn.

OT;

Je zou even je bootsector & MBR kunnen fixen.
je zou even je pc volledig kunnen scannen op virussen/spyware etc.
Als dat niet opleverd zou je met hijackthis een scan kunnen uitvoeren,
ik wil geen reclame maken maar pchelpforum helpt vaak met hijackthis
dus als je daar een logje plaatst, kunnen hun je precies adviseren wat je moet weghalen en wat niet.

Ik hoor het wel?

Met vriendelijke groet,

B Jones

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan