pc valt uit en krijg steeds errors

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
ik heb een probleem met mijn pc hij valt regelmatig uit ik had net mijn pc net aanstaan en startte ik crysis na even spelen viel me pc uit en ging automatisch weer aan en kwam er niets dus moest ik de pc helemaal uitzetten en dan weer aandoen.
ik had ook problemen op vista daar kreeg ik steeds een blue screen of death.
mijn pc valt ook soms uit bij het aanmelden van msn:confused: of starten van firefox
of ik krijg bij call of duty 4 of bij cyris zoon error report

wie kan mij helpen?

mijn systeem is:
moederbord: asus p5Q
processor: intel core 2 dual E8400
geheugen: 2 x 2 gb 800 mhz
videokaart: asus EAH 4850
voeding: antec neohe 550 watt

greetz,
kevin10

Zijn al je drivers up to date?
Ik zie dat je een asus moederbord heb, zie je in het programma asusprobe misschien gekke dingen als je wat opstart?

ja alles is up to date
en hoe bedoel je iets geks zien in asus probe als ik dat programma start dan zie ik niets bijzonders net wel toen kreeg crysis een error en stond de spu temperatuur ineens op 113 %:confused:
en een seconde daarvoor was het nog 30 graden:confused:

ja alles is up to date
en hoe bedoel je iets geks zien in asus probe als ik dat programma start dan zie ik niets bijzonders net wel toen kreeg crysis een error en stond de spu temperatuur ineens op 113 %:confused:
en een seconde daarvoor was het nog 30 graden:confused:

Download radarsync (staat op helpmij handige software).
Mocht dit niet helpen dan zou ik als ik jouw was je pc opnieuw installeren.

ik heb het gedownload ik kijk zo even of het helpt en me pc opnieuw installeren heb ik ook al tig keer geprobeert van vista naar xp van xp naar vista helemaal formatteren of snel formatteren dat had allemaal geen zin

ik heb het gedownload ik kijk zo even of het helpt en me pc opnieuw installeren heb ik ook al tig keer geprobeert van vista naar xp van xp naar vista helemaal formatteren of snel formatteren dat had allemaal geen zin

Als het herinstalleren van je pc niet werkt zit het in je hardware.

kan het komen door een nieuw moederbord? want die andere was kapot gegaan en heb ik hem ingeruild voor die P5Q

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan