PC valt uit na 2 seconden op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

HybridTheory

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
8
Hallo,

Gister startte ik mijn pc op en na ongeveer 30 min viel mijn pc zonder enige reden uit.
Startte hem opnieuw op maar kreeg toen een constant irql not less or equal message met BSOD. Met normaal opstarten en ook in veilige modus. Heb toen een paar system repairs gedaan en dat werkte ook niet.

Eindelijk heb ik vanochtend via veilige modus hitman pro kunnen draaien. Daar kwamen twee grote uit. Master boot record Sector 0 virus en Alureon. Die heb ik eindelijk verwijderd samen met wat andere spyware. Sindsdien heb ik geen bsod meer gehad.

Maar als ik nu me pc normaal opstart dan kom ik gewoon bij het inlog scherm. Vul me wachtwoord in kom ik op me bureaublad terecht. Daar staat systeemeigenschappen open voor een of andere vage reden. Maar het probleem is als ik 5 sec op me bureaublad ben start me pc opnieuw op.
Krijg geen foutmelding of BSOD, hij start gewoon opnieuw op en via veilige modus kan ik wel gewoon op me bureaublad komen.

Ook het aparte is dat als in veilige modus zit zoals de hele dag vandaag. Ga die wel eens naar de screensaver maar ipv een normal screensaver schuift dit over beeld.

Kan schermbeveiliging niet uitvoeren omdat hiervoor een nieuwere videokaart, of een videokaart compatibel met direct3D vereist is"


Ben blij dat ik met bsod heb gefixed. (zit al de hele dag in veilige modus zonder problemen) Maar dit probleem met opstarten krijg ik niet opgelost.

Hoop dat iemand me kan helpen?
 
Laatst bewerkt:
He,

Niks te vinden zoals ik al dacht. :)
Want ik heb vandaag wel meerdere programma's er overheen gegooid en die vonden ook niks. :)
 
Iemand een idee?
Veilige modus gaat gewoon prima maar als ik hem normaal opstart start die gewoon opnieuw op wanneer ik 5 tot 10 seconden op het bureaublad ben.
 
Hoi,
kun je niet wat meer specs (merk/type e/o modelnr.) van je pc geven?
Krijg geen foutmelding of BSOD, hij start gewoon opnieuw op en via veilige modus kan ik wel gewoon op me bureaublad komen.
Ga naar geavanceerde systeeminstellingen (Windowstoets + Pause/Break) en vink uit bij "opstart- en herstelinstellingen"
de computer automatisch opnieuw opstarten o.i.d.
Hoogstwaarschijnlijk krijg je het BSOD dan terug.
Maak een duidelijke foto v.h. scherm (of geef de volledige foutcode door en de evt. veroorzaker) en plaats hier een screenshot.
Gister startte ik mijn pc op en na ongeveer 30 min viel mijn pc zonder enige reden uit.
Er is altijd een oorzaak waardoor een pc uitvalt.
We zien het dan wel weer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan