pc valt uit na bezoeken site,s

Status
Niet open voor verdere reacties.

johela

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2000
wie herkent t probleem.
Bij t bezoeken van een site op internet. (onverschillig wat voor site) gebeurt het regelmatig dat de pc uitvalt en opnieuw opstart.
Ik dacht aan een virus, of spam. Dus de hd geformateerd, en alles er weer opnieuw opgezet. Ook nu weer hetzelfde. Ik heb maccafe anti virus en spamkiller er op. Heb deze er afgehaald, en avg er op en spy both er op gezet. Ook nu weer t zelfde.
als ik niet op internet zit kan ik alles doen met de pc,maar zodra ik een site bezoek gebeurt het regelmatig dat t gebeurt. wie weet een oplossing?

hoe is je verbinding met internet?
ik heb persoonlijk ooit gehad dat mijn pc herstarte toen ik met mijn modem probeerde in te bellen dit was een hardware conflict.

Dan even terug op software gebied op spyware heb je percies nog niet gescant he ga eens naar
http://www.antispywareoffensief.nl/hijackthis/handleiding.html ( hier staat hoe je een hjack log maakt)
en zet hem vervolgens op het forum van www.antispywareoffensief.nl

Ik raad je ook het programma microsoft antispyware en lavasoft adaware aan

Hallo,
Ook ik heb problemen gehad, wanneer ik een site wilde bezoeken en de verbinding viel weg. Ik internet via chello en de stroomadapter van het modem bleek stuk te zijn. Telkens wanneer ik na een andere site wilde gaan, vroeg de comp. iets meer stroom, knalde het modem eruit en moest telkens weer opstarten. Dit duurde dan 5min., ging ik naar een volgende site, het hele verhaal weer van voren. Misscheien ies dit bij jou ook het geval?
grtz jetto1:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan