pc valt uit na een tijdje

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Pintor

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Sinds een tijd valt mijn pc uit na een bepaalde tijd (soms 10 minuten en soms werkt ie een hele dag gewoon)
de pc blijft wel draaien maar hij geeft geen beeld meer het is net of ie op stand-by staat ofzo
ik heb verschillende forums op internet gezien waar het zelfde probleem opstaat als dat ik heb maar nergens staat hoe je het op kan lossen of er staat dat het slim is een nieuwe computer te kopen :confused:
bijvoorbeeld hier:
http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t22425.html
het probleem wat tuurken beschrijft kom overeen met die van mij
het is naar mijn idee geen software probleem want mijn pc is inmiddels als 4 keer geformatteerd.... hij word ook niet te warm want de CPU temp. blijft rond de 38 graden hangen ook net voordat ie uitvalt.
Zou het het moederbord zijn? wat verder op dat forum wordt beschreven of is het toch iets anders, het is mij niet helemaal duidelijk........
ik wordt er niet goed van! :(

Maak je comp open, haal de videokaart, geheugen enz enz er uit. maak alles stof vrij
zet alles er weer in en kijk of het euvel verholpen is.

hij is al helemaal stof-vrij
en memtest heeft ook niets opgeleverd... hij was bij 13000% en toen viel ie weer uit... ik heb nog een paar keer geprobeerd maar hij valt vaak na een uurtje al uit en dan doet memtest het niet langer
toch bedankt voor de tips ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan